מה דעתכם?

אסי עזר הגיב בזעם: "הכי עצוב שאת הולכת להביא לעולם ילדים"

תמונה – אינסטגרם אסי עזר

מגיש הריאלטי והפרסומות אסי עזר לא נשאר חייב לגולשת שכתבה בתגובה לפוסט משפחתי עם בן זוגו ובתו שפרסם באינסטגרם הפרטי שלו.

בתגובה לתמונה שפרסם עזר, כתבה הגולשת "ילדה מסכנה שגדלה בלי אמא שלה! 100 אבות הכי טובים בעולם לא ממלאים מקום של אמא בלב! זה הטבע זה אנחנו ככה נוצרנו", הגיבה אחת הגולשות וזכתה למתקפה מעזר.

צילום אינסטגרם

בתגובה לגולשת פתח עזר במתקפה, "את טיפשה בלי קשר לדעות שלך. את טיפשה בגלל שאת צרת אופקים, שמרנית שבטוחה שאת יודעת מה נכון ומה לא נכון בעולם. את טיפשה בגלל שיש לך את העזות מצח לכתוב לי משהו למרות שאת ואני לא מכירים בכלל, משהו שאת לא מבינה בו כלום אבל את בטוחה שאם את מרגישה אותו הוא לבטח נכון. את טיפשה כי את לא יכולה אפילו להתחיל להבין את מה שכתבתי כאן.

לסיום איחל עזר, "את טיפשה שלא יודעת שהיא טיפשה. והכי עצוב שאת הולכת להביא לעולם ילדים שלא נותר לי אלא להתפלל שלא ייצאו טיפשים כמוך".

הגולשת הגיבה, "מה אתה אומרררר חח הצחקת למה טיפשה בגלל שדעותי שונות משלך? אז מי פה חשוך ולא מקבל דעות שונות אני או אתה?? תתקדם נשמה".

אינסטגרם
19 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.