אחד נגד כולם

בגלל ארוסתו: כתב חדשות 12 חתם נגד סרבנות וחטף

תמונה – ערוץ 12

בגלל ארוסתו: כתב 'חדשות 12' אורי איזק, המאורס לדוגמנית נוי בר, הדוברת של השר עמיחי שיקלי, חתם על מכתב נגד סרבנות וחטף ברשתות החברתיות מהמפגינים נגד החקיקה המשפטית.

צילום אינסטגרם
נוי בר ואורי איזק – צילום: אינסטגרם

בציוץ שפרסם כתב איזק וצירף את מכתב היחידה נגד הסרבנות, "ביחידת שלדג יש גם מי שלא מציב תנאים לשירות מילואים. חתמתי". במכתב כתבו הלוחמים: "גם בעת זו, כאשר חלקנו חרדים מצעדי הממשלה ונאבקים במהלכיה, בזמן שאנו לובשים מדים, אנו משרתים יחד באחוות לוחמם. למען ביטחונם של אזרחי מדינת ישראל"

עוד נכתב, "ביטחון אשר טמון בעוצמתו של צה"ל וכשירותו למלחמה. אנו חוזרים על הברור מאליו: צה"ל ומערך המילואים איננו כלי מאבק ויש להשאיר ככוח מגן חזק ומלוכד. אנו סומכים על מפקדינו והננו נכונים לשרת ימים נוספים ככל שיידרש, אימונים, בהדרכות ובפעילות מבצעית".

הגולשים, ביניהם עיתונאים המפגינים נגד החקיקה המשפטית הגיבו במתקפה, "החוזה מערוץ 14 כבר מוכן?", תקף אחד הגולשים. העיתונאית ענת קם עקצה, "וזה עוד לפני שהוא התחתן עם הדוברת של שיקלי". גולש נוסף תקף, "ביביסט על מלא אתה. זה ידוע לכולם. תשרת בכל תנאי בלי שום ערכים ודרך משלך. ממש כמו חיילים באיזה צבא בשנות ה 30.."

צילום מסך אינסטגרם: ישראל ברגמן

33 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.