אצבע בעין

סערה: השף חיים כהן יפתח את המסעדות בתשעה באב

תמונה – ארכיון הסוכנות היהודית

במחאה על החקיקה המשפטית? השף הפופולרי חיים כהן, שמשמש גם בתפקיד השף של מזנון הכנסת, הודיע הערב כי יפתח בליל תשעה באב את המסעדות בבעלותו, "לא בשביל להוציא לאף אחד את העיניים או להרגיז מישהו".

יעיף את השף כהן ממזנון הכנסת?

לטענתו אמר השף כהן: "אנחנו פותחים מחר בערב לא בשביל להוציא לאף אחד את העיניים או להרגיז מישהו. אני לא חושב שיש פה מחאה. המסעדות סופגות בחצי השנה האחרונה סופגות ירידה בעבודה והפסדים של 35% בממוצע ויש כאלה שיותר. רואים כבר בתי קפה שנסגרים או מחליפים בעלים, וזו הסיבה האמיתית. אי אפשר יותר ולאף אחד לא נעים לפנות למדינה לעזרה אבל אני בכל זאת אעשה את זה אחרי הפגרה בכנסת בשם המסעדות".

השף יובל בן נריה משתף פוסט תמיכה

פרשן ידיעות אחרונות בן דרור ימיני תקף, "השתגעתם? החלטתם לתת אגרוף בבטן למיליוני ישראלים, חלקם תומכי מחאה, שלדידם ערב תשעה באב הוא סמל לחורבן לאומי? יש לנו מספיק חברים בברית הקנאים, משמאל ומימין. הם מובילים לחורבן. החלטתם לחזק אותם? זו לא מחאה. זה מצעד האיוולת".

ברשתות החברתיות תקפו הגולשים את השף כהן על החלטתו. פעיל הימין יגאל מלכה תקף ודרש מיו"ר הכנסת אוחנה לבטל את ההתקשרות איתו, "‏השף חיים כהן יפתח את המסעדה שלו בתשעה באב בניגוד גמור לחוק תוך ביזוי יום האבל הגדול ביותר במסורת ישראל. השף חיים כהן גם מפעיל את מזנון הכנסת. שני הדברים הללו לא יכולים לדור בכפיפה אחת. שתפו!"

58 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.