"מדינת הלכה"

קובי אוז נגד המסעדנים – ולמה ברקוביץ' בהלם?

תמונה – פייסבוק קובי אוז

הזמר והיוצר קובי אוז מתייחס לסערת השפים שהודיעו על פתיחת המסעדות בצום תשעה באב במחאה על החקיקה המשפטית.

יפתח בתשעה באב – צילום: הסוכנות היהודית

אמש הודיע השף חיים כהן כי יפתח את המסעדות בתשעה באב: "אנחנו פותחים מחר בערב לא בשביל להוציא לאף אחד את העיניים או להרגיז מישהו. אני לא חושב שיש פה מחאה. המסעדות סופגות בחצי השנה האחרונה סופגות ירידה בעבודה והפסדים של 35% בממוצע ויש כאלה שיותר. רואים כבר בתי קפה שנסגרים או מחליפים בעלים, וזו הסיבה האמיתית". מנגד, השף יובל בן נריה שיתף פוסט בו הוא תומך בפתיחת המסעדות בעקבות החקיקה המשפטית.

השף יובל בן נריה משתף פוסט תמיכה

בפוסט שפרסם תקף הזמר קובי אוז את המסעדנים, "זילזול בט' באב דומה לזילזול ביום השואה. דווקא הזמנים האלה צריכים לעודד אותנו לציין את תשעה באב יותר, כי יש מצב לצערי שאנחנו חיים כרגע אירוע דומה", כתב אוז והוסיף, "זה לגמרי ציון לאומי היסטורי, אם הוא יימחק, נדע שגם יום השואה עתיד חלילה להימחק ברבות השנים.".

הגולשים הגיבו במתקפה לאוז, "סיימנו "להתחשב". אם הם יכולים להעביר את החוק הזה בתשעת הימים, אנחנו יכולים לצאת למסעדה בתשעה באב. אנחנו לא הצד שמזלזל בחורבן הבית כאן, אפילו לא קרוב". מגיב נוסף כתב, "מה שכתבת פה זו הכחשת שואה. ומעבר לכך ט באב תמיד הכל היה פתוח, כל פעם הם ממציאים דברים חדשים שאנחנו צריכים לכבד אותם והם בינתיים משמידים את הבסיס לקיום שלנו פה. מעכשיו שיקפצו לנו"

מגיש הטלוויזיה אייל ברקוביץ', שחקן כדורגל לשעבר, היה בהלם באולפן הספורט שאין שידורי ספורט בתשעה באב: "זהו מדינת הלכה".

אמש הודיע השף חיים כהן כי יפתח את המסעדות בתשעה באב: "אנחנו פותחים מחר בערב לא בשביל להוציא לאף אחד את העיניים או להרגיז מישהו. אני לא חושב שיש פה מחאה. המסעדות סופגות בחצי השנה האחרונה סופגות ירידה בעבודה והפסדים של 35% בממוצע ויש כאלה שיותר. רואים כבר בתי קפה שנסגרים או מחליפים בעלים, וזו הסיבה האמיתית. אי אפשר יותר ולאף אחד לא נעים לפנות למדינה לעזרה אבל אני בכל זאת אעשה את זה אחרי הפגרה בכנסת בשם המסעדות".

17 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.