חרם?

אחרי המונולוג העצבני: קובי פרץ תובע את רביב דרוקר

תמונה – ערוץ 13

הזמר קובי פרץ שיגר מכתבה התראה לפני תביעה נגד מגיש חדשות 13 רביב דרוקר שקרא לחרם נגדו בגלל דברים שכתב נגד המפגינים שניפצו את שמשת הרכב של אשה שנתקעה בפקק בירושלים, "יותר גרועים ממחבלים".

קובי פרץ: "אתם האויב מבית הכי גדול שיש לנו, לא פחות מהמחבלים"

בתוכנית ״אזור בחירה״ תקף דרוקר ווקרא לחרם נגד פרץ: "רק רציתי להגיד שאני ממליץ להחרים את כל הופעותיו של קובי פרץ, לקרוא לכל מקום עבודה לא להזמין אותו לשום מקום… עבריין מורשע ואפס"

לאחר מספר דקות הבהיר דרוקר לצופים, "אני רוצה להתנצל שאמרתי את זה, זה היה בלהט הרגע", בלעג על התגובה של פרץ.

במכתב התראה ששיגר עורך דינו של פרץ הוא דורש מדרוקר התנצלות פומבית תוך 24 שעות, הסרת הפרסומים ופיצוי כספי של 200 אלף שקלים בגין הוצאת דיבה ולשון הרע.

לאחר הסערה כתב פרץ, "הגדיל ועשה המגיש רביב דרוקר ש-מבין כל אלפי הקולות והתגובות שהיו, היה חשוב לו להתמקד דווקא בי וקרא לעשות עליי חרם. (אולי כי אני פרץ).. מאז השידור, ענבל אישתי רק בוכה. כל הלילה אני מייסר את עצמי מה הייתי צריך לכתוב ולמה לא שתקתי כמו אחרים וקיללתי את הפוסט טראומה שלי מהמקום ההוא, ושוב פחדים שלא תפגע הפרנסה ולא יחשבו חס וחלילה שאני נגד מישהו ובטח בגלל פוליטיקה וסרטים שחורים איך דווקא אני נפלתי ועוד בגלל עילת הסבירות שמה לי ולה."

פרץ הוסיף, "אז עם ישראל היקר, אין לי מילים. אני עברתי שינוי כל כך משמעותי בחיי שלא הגיע לי ליפול שוב ואני מודה ונרגש מהתמיכה שאתם מעניקים לי ושהבנתם שניסו לעשות עליי סיבוב. אני זמר של כולם, אשכנזים, מזרחים, דתיים, חילונים והאחרונים שמעניינים אותי זה הפוליטיקאים. ולכל חבריי האומנים, התנסחתי גרוע בלהט הרגע ויש לי אחריות, אבל עצה שלי אליכם, עדיף לא להביע דעה פוליטית. ולצדי בתמונה דוד פלדבאום, חמי היקר, הסבא של הילדים שלי שמתנגד לרפורמה ונגד הממשלה והוא אחד האנשים שאני הכי אוהב בעולם".

39 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.