סתימת פיות

איומים על ניקול ראידמן: "תשלמי מחיר על החברות עם משפחת נתניהו"

תמונה – אינסטגרם

הדוגמנית ואשת העסקים ניקול ראידמן חושפת הודעה מאיימת שקיבלה באינסטגרם מאיש בכיר בברנז'ה התל אביבית בעקבות החברות שלה עם משפחת נתניהו.

בהודעה מאיימת ששלח בכיר בתעשיית המוזיקה והסרטים הוא תקף והשתלח, "בגללך המדינה שלנו נהרסת. בגלל אנשים זבל כמוך. בגלל החבר שלך ביבי. את חברה של משפחת פשע מה חשבת לעצמך? תשלמי מחיר על החברות עם משפחת נתניהו ותדחפי להם סיגרים לתחת. את תומכת בהם ואחרי זה את לא מבינה למה אנשים שמים לך רגלים??? חחח את גמורה בתעשייה הבנת גברת???"

צילום: אינסטגרם ניקול ראידמן

ראיידמן פרסמה את ההודעה שקיבלה באינסטגרם וכתבה, "התלבטתי אם לפרסם או לא אבל זו דוגמא לשנאת חינם עקב החברות שלי עם ראש הממשלה נתניהו ורעייתו ומשפחתו לאן הגענו? אנשים אבדתם שפיות".

ראיידמן הוסיפה, "אני גאה בחברות שלי עם אנשים שאני אוהבת ולא אוותר עליה גם אם המחיר זה "להיות מחוקה בברנז'ה או בתעשייה". 90 אחוז מהחברים שלי הם שמאל מרכז , אנשים שיוצאים להפגין נגד הרפורמה, גם אם אנחנו לא מסכימים על נושאים פוליטיים, אנחנו עדיין חברים ואוהבים".

לסיום כתבה, "במדינה דמוקרטית זכותו של אדם להביע את הדעות שלו ולהיות חבר של מי שהוא רוצה מבלי לעבור לינץ' כי למישהו לא מוצא חן.. מדינה מפולגת?? כן בגלל אנשים כאלה. אגב מי ששלח את ההודעה החמה הזו הוא איש תעשייה שדאג לטרפד לי פרוייקט גדול"

6 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.