השר והדוגמנית

בן גביר לדוגמנית בלה חדיד: "לא מתנצל ולא חוזר בי מדבריי"

תמונה – bellahadid instagram

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר מגיב לסערה העולמית שעורר ברשתות החברתיות בעקבות דבריו ליונית לוי כי "הזכות שלי, של אישתי והילדים שלי להסתובב ביהודה ושומרון יותר חשובה מזכות התנועה של הערבים".

בפוסט שפרסמה ל-59 מיליון העוקבים שלה באינסטגרם תקפה חדיד, "בשום מקום ובשום זמן, במיוחד בשנת 2023, חיים של אדם אחד צריכים להיות יותר חשובים משל האחר. בייחוד אם זה בגלל מוצא, תרבות או שנאה טהורה״.

בתגובה שפרסם הבוקר תקף השר בן גביר, "ראיתי שלקחת אתמול קטע שלי מתוך ראיון, והפצת אותו לכל העולם במטרה להוציא אותי גזען וחשוך. אני מזמין אותך אליי לקרית ארבע, לראות איך אנחנו חיים פה, איך כל יום נרצחים פה יהודים שלא עשו שום דבר רע לאיש בחייהם, איזה איומים אני אשתי והילדים מקבלים יום יום ממחבלים שגרים פה על ידי."

לסיום כתב בן גביר, "אז כן, הזכות שלי ושל אחיי היהודים לנסוע ולחזור הביתה בשלום בכבישי יהודה ושומרון, גוברת על הזכות של מחבלים שמיידים עלינו אבנים ורוצחים אותנו. לא מתנצל ולא חוזר בי מדבריי. אגיד אותם גם עוד 1,000 פעם. עם ישראל חי".

5 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.