מתפוצצת מאהבה

סתיו קצין פורצת בבכי: "כמה הן רעות"

תמונה – אינסטגרם

על רקע הטענות של תומכיה על הטעייה של הפקת התוכנית בחישוב ההצבעות, פליטת הריאלטי סתיו קציר שהגיעה רק למקום השני בגמר 'האח הגדול' אחרי יובל מעתוק שזכתה במקום הראשון, פרצה בבכי בסרטון שפרסמה בשידור חי ברשת האינסטגרם.

בסרטון מלא בדמעות סיפרה קצין על התגובות המרגשות שהיא מקבלת מהמעריצות, "אשה אחת חולה סופנית שלחה לאמא שלי הודעה קולית שהיא רק רצתה לראות אותי זוכה ולמות בשלום. אתם לא מבינים כמה סרטונים ותגובות אני מקבלת 200 שיחות בדקה", סיפרה סתיו והוסיפה על חבריה בתוכנית: "התחלתי לראות כמה קטעים שעשו עליי מאחורי הגב כמה הן רעות. זה הציף אותי מחדש".

סתיו הוסיפה ובכתה: "אני לא יכולה ללכת במקומות ציבורים כי לא נותנים לי ללכת. הכסף לא מעניין אותי עכשיו באמת, כמובן שהיה כייף לנצח. כל האהבה שלכם ברחוב והמילים שאתם אומרים לי עכשיו אני מתחילה להבין מה קורה זה פיצוי על כל השנים הרעות שעברתי. ותודה לאבא שלי שיודע כמה סבלתי".

בלוגרית האוכל מירב ישראל זעמה בחשבון האינסטגרם שלה על גיוס הכספים של המעריצים "אנשים נלחמים על האוכל של הילדים שלהם ובעולם מקביל ולא מובן פותחים קבוצה לבחורה נחמדה שלא שפר עליה גורלה לזכות בתוכנית ריאליטי"

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.