צפו בעימות

בשידור חי: המגיש יצא להגנת אבישי בן חיים

תמונה – ערוץ 13

במהלך דיון משותף באולפן חדשות 13 על הפגנת השמאל בארה"ב נגד ראש הממשלה נתניהו, כינה סא"ל במיל' אלון אביתר, את הפרשן אבישי בן חיים 'שופר' וחזר בו לאחר התערבות המגיש אלמוג בוקר.

"כל פעם עושים את הדבר הזה. נתניהו מגיב לדבר הנורא שהם עושים ואז הדיון פתאום הופך להיות על זה שנתניהו העז להגיב להם… ראש המוסד הולך ואומר בעולם שמדינת ישראל היא מדינת אפרטהייד", תקף אבישי בן חיים את מפגיני השמאל.

עוד תקף בן חיים בתגובה לטענה כי נתניהו התנהג באופן דומה כשהיה יו"ר האופוזיציה, "אי אפשר להשוות בכלל. בוא נגיד את האמת, המחאה הזאת החליטה להרוס את המדינה, אם אתם לא שולטים במדינה לגמרי אתה תהרסו את המדינה לגמרי".

סא"ל במיל' אלון אביתר הגיב לבן חיים בעקיצה, "קצת סבלנות אני מכין לך הפתעה ולכל השופרות. חכה רגע", המגיש אלמוג בוקר התערב, "אני לא אוהב את הדבר הזה, בוא נכבד אחד את השני חברים. זה ממש לא בסדר לא צריך להגיע למקומות כאלה". המשתתף התנצל והבהיר, "השופרות של נתניהו בטוויטר".

לפני כשבוע עורר אביתר סערה כשהצדיק את האמירה השנויה במחלוקת של מגישת הטלוויזיה גלית גוטמן שאמרה על החרדים מוצצי דם, "בתוך החברה הישראלית, יש כאן קבוצה ענקית שהולכת וגדלה של אזרחים ישראלים. אני אומר בסוגריים, גלית גוטמן צדקה בהקשר הזה. אני יודע בדיוק מה שתגידו ואני אומר את זה במכוון".

2 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.