הסתה?

מגיש הטלוויזיה נגד השרה: "היא לא שותפה שלי, אלא האויב"

תמונה – ערוץ הכנסת

שרת ההסברה גלית דיסטל אטבריאן מגיבה למתקפה של מגיש חדשות 13 אמנון לוי שכינה אותה אויבת, "היא לא שותפה שלי, אלא האויב".

בטור 'דעה' שפרסם בסוף השבוע על סדרת הטלוויזיה 'קרועים' בהשתתפות שרת ההסברה תקף לוי, "כצפוי גם כעסתי, להכניס לסרט את גלית דיסטל זו טעות לדעתי, כי היא עושה שימוש נורא בפצע המזרחי כדי לקדם את עצמה ואת מנהיגה. ופה היה הקושי הגדול שלי עם הסרט. אנחנו חיים בתקופה של מלחמה גדולה על הבית, לדעתי, מלחמה על כל הערכים שלנו, והיא, דיסטל, האויב. היא לא שותפה שלי בשום דרך, להפך. היא ודומיה סוחרים בכאב שלי כדי לקדם כאן משטר שאני מפחד ממנו".

אמנון לוי: "דיסטל היא האויב" – צילום ערוץ 13

בפוסט שפרסמה הגיבה השרה, "אמנון, אויבים מכניעים, אויבים מנצחים, אויבים הורגים. אתה הרבה דברים אבל בטח לא אויב שלי. מאחלת לך ולכולנו שנדע להבדיל בין האויבים שלנו לבין היריבים הפוליטיים מבית. ואם כבר אנחנו על זה – האוייבים האמיתיים שלי ושלך לא מבדילים בינינו. עבורם אני ואתה בני מוות באותה מידה בדיוק."

5 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.