יהי זכרה ברוך

אברי גלעד נפרד: "לאחרונה הכתה בה הזקנה במלוא אכזריותה"

תמונה – ערוץ 13

מגיש הטלוויזיה אברי גלעד הודיע הבוקר בחשבון הפייסבוק שלו על פטירת אימו אורה ז"ל, יומיים לפני יום הולדתה ה-93: "ברוך דיין האמת. אמא נפטרה, ערב יום כיפור ושני ערבים לפני יום הולדתה ה-93".

אמש ישבתי עם חבריי ולמדנו בחברותא על יום כיפור. ברקע הלמו הבאסים של ההופעה של נועה קירל מהפארק. הטלפון צלצל. המטפלת של אמי, "בוא מהר, משהו קרה". עליתי על האופניים וטסתי למעונה. בדלת כבר חיכו לי המטפלת, ארלין הצדיקה, והאחות של הדיור המוגן עם הפנים האלה שאין לטעות בהן. אמא נפטרה, ערב יום כיפור ושני ערבים לפני יום הולדתה ה-93.

"נכנסתי לחדרה ודיברתי איתה ביחידות את כל הדיבורים שלא דיברנו מעולם. הודיתי לה על כל מה שעשתה בשבילי ובשביל אחותי אפרת, וסלחתי לה על כל מה שלא עשתה כי היתה עסוקה בלתמוך באבי הרצוץ מחוויותיו באושוויץ".

אמי, אורה קווסטלר לבית וינוגרד, בת ירושלים, דור שביעי בארץ, צברית עם עברית רהוטה, לוחמת בפלמ"ח, הקדישה את חייה להתנדבות ולטיפול באבי שורד השואה. עד לא מזמן היתה הספרנית של "משען" והעורכת המסורה של עיתון הבית. לאחרונה הכתה בה הזקנה במלוא אכזריותה. עם כל הצער על לכתה, שמח בשבילה שנחלצה בזמן מהדרדרות נוספת.

מועד הלוויה ושבעה מקוצרת בשל החגים אפרסם למקורבים אחרי יום כיפור. תודה מראש לכל המנחמים.

1 תגובה
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.