מסכימים? שתפו

ארז טל בפוסט אמיץ: "אף אחד לא כופה עליכם להצטרף"

תמונה – אינסטגרם ארז טל

מגיש הטלוויזיה ארז טל יוצא במתקפה נגד המפגינים שגירשו יהודים מתפילות יום הכיפורים בלב תל אביב בטענה להפרדה מגדרית.

בפוסט שפרסם בצאת יום כיפור, התייחס טל למהומות של השמאל הקיצוני שהפריעו לתפילות ביום כיפור, "נא לנשום עמוק ורק אז לקרוא", ביקש טל והוסיף, "אי אפשר לנופף בכך שתל אביב היא עיר חופשית ובאותה נשימה למנוע ממי שרוצה להתפלל בהפרדה בכיכר לעשות את זה. אף אחד לא כופה עליכם להצטרף. מפריע לכם? תפתחו ממול תפילה מתחרה לא בהפרדה. ככה פשוט".

טל הוסיף, "מה הפחד? המשיחיים הערמומיים מנסים לכשף אותנו? אני מאמין שיש לנו חוט שידרה קצת יותר עבה וסליחה בג"צ. בואו נרד מהעץ הזה כי בן גביר כבר מתחיל לחגוג בהנאה איך נפלנו למלכודת הזאת. יש מספיק כיוונים הרבה יותר מוצדקים להפנות אליהם את זעם המחאה".

מירי מיכאלי: "יום כיפור עצוב"

גם הזמרת דיקלה שהגיעה להשתתף בתפילת יום הכיפורים בהפרדה, הותקפה על ידי המפגינים הזועמים ולא נשארה חייבת, "כשאת אומרת לי לא להתפלל בהפרדה זה לא דמוקרטיה זה דיקטטורה".

מגיש הרכילות גיא פינס הגן על המפגינים המפריעים, "ועוד משהו לפני שהתעמולה תחל: זו לא התפילה בכיכר שעוררה את המהומה אלא ההחלטה הלא מוסרית ולא חוקית לערוך אירוע בהפרדה בין נשים וגברים במרחב הציבורי. אין קשר למצעד הגאווה. ת״א מלאה במאות אלפי יהודים טובים לא פחות מהפרובוקטורים האלה, והם בוחרים לממש את יהדותם בלי אקט ההפרדה המיותר".

10 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.