אחרי 18 שנים

אברי גלעד עוזב: "היה לי ברור ומורגש שאני כבר לא רצוי בחברה שלי"

תמונה – צילום מסך ערוץ 13

אחרי איילה חסון ושרון גל: מגיש הטלוויזיה הפופולרי אברי גלעד מודיע היום על עזיבתו את ערוץ 13 ורשת ועריקתו למתחרים, "כל מנכ"ל חדש שהגיע לחברה שמע ממני את הנאום על הצורך הקריטי לשבור ימינה, וכולם לא שמעו לי", כתב גלעד בהודעת התפטרות שפרסם.

בפוסט נוקב וביקורתי כתב גלעד, "פרידה. זמן של פרידות בחיי. אתמול נפרדתי סופית מאמי, ומחר אני נפרד מ"רשת 13". לצערי הרב כבר לא אשדר את תכנית הבוקר האחרונה לגמרי במסגרת הערוץ, כי יושב שבעה מקוצרת בגלל החג, אבל חייב לומר כמה מילים גם על הפרידה הזאת. אני כותב בהפסקת הצהריים בשבעה, מנהג מעולה שאני ממליץ לכולם לאמץ. סוגרים באחת, פותחים שוב בארבע".

עבדתי ב"רשת" מיום הקמת ערוץ 2 נוחו עדן. חוץ מהפסקת ארוכה שבה עברתי לטלעד ואחר כך לערוץ 10, עשיתי את רוב הקריירה שלי ב"רשת". התכנית הראשונה שלי היתה "מהקליפיה באהבה", אחר כך "עשינו עסק", אחר כך "קטן עלינו", אחר כך יצאתי לגלוֹּת רק כדי לשוב אל תכנית הבוקר בה שירתתי 15 שנים, ובמקביל עשיתי את "אחד נגד מאה" "אל תפילו את המיליון" ועוד כמה פורמטים שלא התרוממו.

כתבי ערוץ 13: רביב דרוקר, אביעד גליקמן וברוך קרא

גלעד הוסיף, "רשת" היתה הבית שלי, ואני הייתי עמוד תווך שלה. עשינו דברים טובים ביחד, ניסינו גם דברים פחות מוצלחים, אבל תמיד הרגשנו שייכים. יש בי מידת נאמנות גבוהה למקומות עבודה, ומבחינתי "רשת" היתה לתמיד. מודה, כשערוץ 2 התפצל ל- 12 ול-13, היה לי מורכב להשתלב אידאולוגית בקו של חברת החדשות של ערוץ 10 שנכנסה לערוץ "שלי", ולהם היה לא פשוט לאכול אותי. כל מנכ"ל חדש שהגיע לחברה שמע ממני את הנאום על הצורך הקריטי לשבור ימינה, וכולם לא שמעו לי.

לפני שנה וחצי התרחש משבר עמוק ביחסים שלי עם הערוץ, ממנו לא קמנו. לא יודע למה בדיוק, זה כבר לא משנה. "רשת" עמדה בכל פרטי החוזה שהיתה חתומה עליו, שנגמר עכשיו. אני ניסיתי לתת מה שיכולתי, בין היתר בבוקרי שישי ובעונה של "אל תפילו את המיליון". אבל היה לי ברור ומורגש שאני כבר לא רצוי בחברה שלי.

לסיום כתב גלעד והודיע, "לכן, כשהגיעה פניה מ"קשת", היריבה הוותיקה מעבר לרחוב, התגברתי על הקושי הנפשי לעבור למתחרים שעשו לי חיים קשים כל כך הרבה שנים, ונעניתי בחיוב. אז הנה אני נפרד היום מ"רשת", מודה לה על כל מה שנתנה לי, על האמון, ההזדמנויות, התמיכה, הפרנסה, מקבל בהכנעה את סוף יחסינו ועובר למערכת היחסים הבאה. תודה לכל החברים והחברות שלי ב"רשת", אנשי התוכן, הביוטי, האולפנים, חברי הפאנלים, המרואיינים, המנהלה, לכל המנכ"לים, מנהלי התכניות, ולכל השומרים ואנשי הניקיון. ניפגש בשידורים החוזרים".

6 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.