יהי זכרה ברוך

טרגדיה: אחות של מעיין אדם נרצחה במסיבה

תמונה – אינסטגרם

מפל אדם, אחותה הקטנה של מעין אדם, נרצחה כשהסתתרה מפני המחבלים שהסתערו בירי על המבלים במסיבה בקיבוץ רעים.

בפוסט שפרסמה כתבה מעין: ״מפל בילתה במסיבה ולא חזרה ממנה. בצהריי יום שבת, מול הנוף הפסטורלי הזה, מפל התינוקת שלנו התחבאה מתחת למשאית והעמידה פני מתה. שעות היא החזיקה מעמד ולא זזה עד שמחבלים ביצוע בה וידוא הריגה. זו התמונה האחרונה, זה הטלפון שלה. רואים ומריחים ממנו את הקרב".

אדם הוסיפה, "היא ורועי, בן הזוג שלה, עברו לגור יחד השבוע והיא הייתה המאושרת באדם, הוא שכב לצידה, חטף כדורים בגב, ושרד לספר לנו איך היא מתה בזרועותיו. כמו כל משפחת השכול טרם נמסרה לנו הודעה רשמית, אנחנו תלויים בין חיים ומוות, בין תקווה וסוף העולם. שבורים, מפורקים לרסיסים, כאב שלא ידעתי שקיים. מיחלו לי שלא הצלחתי לאסוף את עצמי כדי לדבר או לפעול עד עכשיו, אנחנו חייבים לעצור את הדימום ולנצח. אח"כ נלקק את הפצעים״.

אזהרת צפייה

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.