סערה ברשת

זעם ברשת נגד גל גדות: "הרג פלסטינים וישראלים חפים מפשע זה מחריד"

תמונה – אינסטגרם

מתקפה ברשתות החברתיות נגד השחקנית גל גדות שפרסמה סטורי למיליוני העוקבים שלה באינסטגרם, בו היא משווה בין רצח פלסטינים לרצח אלף הישראלים חפים מפשע ביישובי הדרום.

בסטורי שפרסמה כתבה גדות, "הרג פלסטינים חפים מפשע זה מחריד. הרג ישראלים חפים מפשע זה מחריד. אם אתם לא חושבים אותו הדבר, אני חושבת שאתם צריכים לשאול את עצמכם למה", כתבה גדות.

אופירה אסייג הגיבה בזעם: "גל גדות כתבת ומחקת! טוב שכך. אני מחזיקה את עצמי כבר כמה פעמים לא לענות לך כי את דואגת לפרנסה שלך ולקריירה שלך וזה בסדר! אבל הפעם עברת את הגבול. בואי לשטח לראות תינוקות ערופי ראש, נערות נרצחות, חיילים מתים ומשפחות אבלות! מי שרצח אותנו זה עם אכזר ושונא ישראל. ואת? שבי בשקט עדיף לכולנו. את חיה באיזה סרט שאת הוליווד ומתי שבא לך את ישראלית. תעשי חישוב מסלול"

45 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.