יהי זכרה ברוך

מצמרר: גיא הוכמן על האקסית הי"ד שנרצחה

תמונה – פייסבוק גיא הוכמן

הקומיקאי גיא הוכמן התגייס למילואים מיד עם פרוץ המלחמה והתבשר על לידת בתו בשעה טובה.

בפוסטשפרסם כתב הוכמן, "מלידה להלוויה. זאת מציאות חיינו. קראו לה שי. שי מרמת ישי. הכרנו בטיול לאפריקה. היא הייתה דקה לפני צבא, אני הייתי רגע אחרי תואר. פער של כמעט עשור לא הפריע לנו להתאהב. ״לאהבה אין גיל דביל, אם זה זה – זה זה״, הייתה אומרת לי. ואני צחקתי עליה מה כבר ילדה בת 18 מבינה באהבה. אבל כמה שהיא הבינה. וכמה שזה היה זה. ואיזו חצי שנה אוהבת עברנו בין ר״ג לרמת ישי. ואז היא התגייסה. ואני התברגנתי. והחלטנו להפריד כוחות, באהבה גדולה, ובהבנה שהחיים קצת ניצחו אותנו. וניסינו לשמור על קשר בסיסי כזה של אקסים, אתם יודעים, פה אימוג׳י לב כשהתחתנתי עם אביה אהובתי, שם אימוג׳י תינוק כשרום נולד וכמובן – אימוג׳י של ביצה לפני חודשיים.

הוכמן הוסיף, "קראו לה שי. שי מרמת ישי. למעשה, ״האקסית״ האחרונה שלי. בת 25, יפה מדי, חכמה מדי, ונקטפה מוקדם מדי. ערכה מדור במעריב ולפני שבוע עברה לגור עם בן זוגה. שניהם נמצאו ללא רוח חיים במסיבת המוות. קראו לה שי. שי מרמת ישי. אבל אני קראתי לה קוקו. תמשיכי להאיר את העולם הזה מלמעלה קוקו קטנה שלי".

2 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.