"עוד נשוב לשם"

מתקפה נגד חנן בן ארי: "מקווה שהאפס הזה לא יוזמן לשום הופעה. לעולם!"

תמונה – אינסטגרם

לא שותק: הזמר חנן בן ארי לא נשאר חייב ומגיב למתקפה של השמאל הקיצוני נגדו ברשתות החברתיות, לאחר שהופיע מול חיילים בבסיסים וביקש נקמה בארגון הנאצי חמאס ולחזור לגוש קטיף.

פעיל השמאל ומראשי המפגינות נגד המהפכה משפטית יעלי אבנרי תקפה ואיימה בפוסט שפרסמה בטוויטר, "חנן בן ארי הפסיכופט שר לחיילים ״חוזרים לגוש קטיף.. מקימים את חוף נובה על החוף של עזה״.. מקווה שהאפס הזה לא יוזמן לשום הופעה. לעולם!", תקפה אבנרי והוסיפה, "חנן בן ארי הפרזנטור של אל על? אני לא אטוס איתם עד שלא יעיפו את הפסיכופט הזה לקבינימאט".

העיתונאי אבנר אופשטיין תקף: "אני מודה שהרבה זמן חשדתי שהצוקר-פושקע חנן בן ארי הוא משיחיסט בתחפושת. זה התגבר אחרי ששמעתי שיש לו מין קטע שלא מופיע עם נשים כי "אישתו לא מרשה לו" או קשקוש כלשהו. האמת נחשפת במלואה. בא לי להקיא. אחרי שיחריבו את החמאס, צריך לדאוג שהרעיון עיוועים הזה לא יתממש."

הזמר בן ארי לא נשאר חייב והגיב בסטורי שפרסם, "רצחו לנו תינוקות, אנסו גופות, רוצים להשמיד אותנו ואני הפסיכופת?! גאה להיות יהודי. גאה להיות ישראלי. עם ישראל חי", הגיב בן ארי והוסיף על גוש קטיף, "עוד נשוב לשם".

ח"כ לשעבר מיכאל בן ארי שנפסל בעבר מהתמודדות לכנסת הגיב על המתקפה נגד אחיינו, "חנן אוהב ישראל וגם אהוב על עם ישראל. משמח חיילים ללא הפסקה, נותן להם כוחות ואמונה … בקהל בצאלים הבן דוד שלו (הבן שלי חננאל). אח של חנן ד״ר סא״ל ע׳ (גיבור ישראל ממלחמת לבנון הראשונה) נמצא באחת ממפקדות החוד של צהל. משפחה של ׳פסיכופתים׳ באהבת ישראל. ככה חינך אותנו סבא חנניה."

חנן בן ארי מגיב למתקפה נגדו
26 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.