סערה ברשת

סערה במיאמי: הניפו דגל ישראל במסעדה של אייל שני והסתבכו

תמונה – טוויטר אייל שני

סערה ברשתות החברתיות: יהודים שהתארחו במסעדה של השף הישראלי אייל שני במיאמי ץ, טוענים כי מנהל המסעדה הזמין להם משטרה בגלל שהניפו דגל ישראל.

אייל שני הגיב לסרטון שהופץ ברשת, "אתמול בלילה, במסעדת הסלון במיאמי קרה מקרה מצער לב, קבוצה של אורחים ישראלים עלתה לרקוד על השולחן והניפה את דגלי ישראל, מנהל המשמרת שהיה באירוע, חטף מהם את הדגלים והזמין משטרה.

בימים שבהם הלב שלנו נקרע מכאב, לחטוף את דגל ישראל מאדם שהניף אותו מדם ליבו ולהטיח אותו על הרצפה זה מעשה של התעללות, של רמיסת נפשו של האחר, של השפלתו. זה פשע נוראי בין אדם לחברו, דבר שהוא הפוך לכל מי שאנחנו.

אני רוצה להאמין שמנהל המשמרת במיאמי טעה בשיקול דעתו ולרגע לא הבין את התמונה ועשה טעות שאנחנו לעולם לא היינו עושים.מחבק את כולכם באהבה. "

1 תגובה
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.