בקרוב על המסך

אחרי הפיצוץ עם אופירה: אייל ברקוביץ' עורק למתחרים

תמונה – צילום מסך ערוץ 12

יומיים אחרי שנפרד בפיצוץ מהגשת התוכנית 'אופירה וברקו' עם מגישת הטלוויזיה אופירה אסייג, אייל ברקוביץ' הודיע על עריקתו למתחרים בערוץ 13.

בהודעת רשת 13 נמסר: שמחים לבשר על הצטרפותו של אייל ברקוביץ' לנבחרת הטאלנטים של הערוץ. ברקוביץ', מהמנחים הבולטים והאהודים בטלוויזיה הישראלית, יצטרף לרשת 13 בתחילת השנה החדשה ויגבש יחד עם צוות הפיתוח של הערוץ רעיונות וכיוונים לתכנית חדשה.
 
בשש השנים האחרונות הנחה ברקוביץ' מדי שישי, יחד עם אופירה אסייג, את תכנית האירוח "אופירה וברקוביץ" בקשת 12, ומזה למעלה מ-15 שנים הוא מגיש ברדיו יחד עם אסייג את תכנית הספורט, מהפופולאריות בישראל, אשר משודרת משנת 2011 ברדיו תל אביב מדי ערב. לאחרונה החל להגיש גם תכנית אקטואליה חדשה בתחנת הרדיו, בשם "החמ"ל של רדיו תל אביב".
ברקוביץ', שהחל את הקריירה המקצועית שלו בכדורגל הישראלי ומשם נסק לליגות הבכירות באנגליה ובסקוטלנד, נחשב לאחד מטובי שחקני הכדורגל הישראלי בכל הזמנים ולפרשן מוערך.
 

1 תגובה
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.