רפואה שלמה

עידן עמדי חוגג יום הולדת: "מדי פעם נופלת לי איזושהי הבנה על הנס שקרה לי"

תמונה – אינסטגרם

הלוחם והזמר עידן עמדי שנפצע קשה באסון המטענים בעזה וניצל בנס, חוגג יום הולדת 36 ומפרסם תמונה קשה מהפציעה, "מדי פעם נופלת לי איזושהי הבנה על הנס שקרה לי אבל בכנות לא חושב שאי פעם אתפוס את זה".

בפוסט שפרסם כתב עמדי "אחד הרופאים בבית החולים קורא לי ׳360׳, הוא אומר שיש נטייה לאנשים לחשוב שאם עשית סיבוב של 360 מעלות אז אתה שוב נמצא בנקודת ההתחלה אבל אצל פצועי קרב הסיפור קצת אחר, הטיול הזה בזוויות החדות, השטוחות והקהות של החיים, של מלחמה, משנה אותך, מעצב אותך ודרכו אתה נולד מחדש"

עמדי הוסיף, "מדי פעם נופלת לי איזושהי הבנה על הנס שקרה לי אבל בכנות לא חושב שאי פעם אתפוס את זה. ככה זה ניסים, צריך לקבל אותם ובעיקר לא לשכוח שקרו, לקדש את המתנה שקיבלת, עם כל הזוויות והשברים, להזכיר לעצמך במיוחד שהדרך מפרכת,
שיש עוד דברים יפים לראות.

לסיום איחל לעצמו עמדי, "יום הולדת שמח עצוב שני בחודשיים, תודה לאל על כל מתנות החינם. ותודה לכל המברכים, מתישהו אצליח להודות לכולכם, ולחיי ההרפתקאות שבדרך. (בתמונה אלמוני בן 22 במחלקת טראומה)"

1 תגובה
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
שיתוף "עידן עמדי חוגג יום הולדת: "מדי פעם נופלת לי איזושהי הבנה על הנס שקרה לי""
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.