הרשת סוערת

הפתעה לא נעימה ליאיר ואבנר נתניהו

תמונה – עו"ד ברק כהן
עו"ד ברק כהן מעלה הילוך ועובר לתעד את ילדיו יאיר ואבנר נתניהו, כחלק מפעילותו הנמרצת נגד ראש הממשלה נתניהו. בסרטונים שתיעד ופרסם ברשתות החברתיות הוא נראה מטריד בשאלות את בנו של רה"מ נתניהו במהלך בילוי בתל אביב - צפו בסרטונים

עורך הדין ברק כהן, מייסד המחאה 'באים לבנקאים' השיק לאור הבחירות החדשות, את פרויקט 'באים לנתניהו' יחד עם קבוצת אקטיביסטים שמתעדים את מקורביו של ראש הממשלה, בהם משפחת שלדון, שרי הליכוד, ועכשיו מצטרפים לרשימה בניו של רה"מ נתניהו, יאיר ואבנר.

אמש פרסם עו"ד ברק כהן בעמוד הפייסבוק שלו סרטון בו הוא נראה מפתיע את אבנר נתניהו, בנו של ראש הממשלה נתניהו, במהלך בילוי חברתי במסעדה בל אביב – ברק פרסם את הסרטון המצורף וכתב: "נתקלנו באבנר נתניהו, הבן של המושחת החלש. ברוכה השכינה"

נתקלנו באבנר נתניהו, הבן של המושחת החלשברוכה השכינה

Posted by Barak Cohen on Saturday, July 27, 2019

בתיעוד נוסף שהעלה לפני כמה ימים נראה ברק כהן מחוץ לביתו של המילארדר האמריקני סיימון פאליק בירושלים, שם נערכה מסיבת יום הולדת ליאיר נתניהו.

"לוכדים את הזנאים…אכתוב זאת בגלוי", כתב ברק כהן והוסיף: "ברוכה השכינה, המעניקה לכהן את היכולת לעשות מה שכל חברי האופוזיציה גם יחד לא עושים: קומץ אקטיביסטים מעניקים שיעור בדמוקרטיה למשפחת נתניהו שחשה מורמת מעם, ומאיימת על כולם. מזל טוב זנאי קטן, דרישת שלום לאבא", כתב ברק וצירף את הסרטון שתיעד מחוץ לבית המליארדר פאליק.

https://www.facebook.com/barak.cohen.560/videos/10214511313845126/
.

עורך המהדורה המרכזית של חדשות 12 כתב וצייץ: "חש בחילה לא פעם כשרואה את הסרטונים של ברק כהן בפיד – והערב במיוחד. בריון" – יאיר נתניהו הגיב בבאיפוק ופרגן בתגובה לציוץ וכתב: "מי היה מאמין שאני והעורך של ערוץ 2 נסכים פעם על משהו. כל הכבוד על היושרה והאנושיות"

אלדד יניב יצא להגנת עו"ד ברק כהן וכתב: "המאבק של ברק כהן לא מחליק בגרון. אז מה? הוא החליק לכם בגרון כשנאבק בבנקאים? כשנאבק בכנופייה של אפי נווה? לא. בסוף כולנו הצדענו למאבקים האלה כשניצח. אתם רוצים מאבק אלים? ברק כהן לא רוצה. הוא גם לא עומד עם שלט. מי יקשיב. הוא נוכח ומייצר הפרעה ותשומת לב למשטר של משפחה אחת וחייליה."

https://twitter.com/EldadYaniv/status/1155356786087596033?s=20

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.