לפני ואחרי

לאחר 47 שנה: כך הוריד עמיר פרץ את השפם

תמונה – מפלגת העבודה
מקוששים קולות: יו"ר מפלגת העבודה הוריד את השפם לעיני המצלמות, בגלל ספין פוליטי לטענתו - צפו בשלב אחרי שלב

לאחר שהסיר את השפם, התראיין עמיר פרץ ליונית לוי בשידור חי והסביר: "נפגעתי שאנשים האמינו לספין שאשב עם נתניהו, אז הורדתי את השפם שתקראו שוב, אני אומר כאן לאחר שהסרתי את השפם אני לא אשב עם נתניהו נקודה, אורלי לוי לא תשב עם נתניהו בשום מקרה בשום תנאי ובשום מחיר, אני אומר לך נתניהו לא יהיה ראש הממשלה הבא"

אחרי מאות ראיונות שאני ואורלי לוי-אבקסיס הענקנו לתקשורת, בהם הצהרנו שוב ושוב שלא נשב עם נתניהו בכל מצב, הבנתי שמשהו מפריע למסר לעבור.היום, לאחר 47 שנים, הורדתי את השפם כי כנראה שהוא הפריע לחלק מהאנשים לראות את השפתיים שלי ולשמוע את מה שאני אומר.תקראו את השפתיים שלי : אני ואורלי לא נשב עם ביבי נתניהו בממשלה. נקודה! בשום תנאי. בשום מחיר. לא נשב איתו. לא נדבר איתו. לא ננהל איתו משא ומתן.נתניהו, בצורה גסה ושקרית, שולח את אנשיו לומר בגלוי ולתדרך בסתר כאילו שיש הבנות אחרות. למה ? כי הוא הבין שעם העבודה – גשר חזקה, הוא פשוט לא יהיה ראש ממשלה. נתניהו מוביל את ישראל למקומות הכי מסוכנים שיש. חייבים להחליפו. הוא הפקיר את אזרחי ישראל. הם משעממים אותו.אנחנו התקווה לשינוי, אנחנו המהפך. אנחנו נשים סוף למדיניות ההפקרה של נתניהו ונחזיר את התקווה לישראל. אצלנו, בני אדם לפני הכל.

Posted by ‎עמיר פרץ Amir Peretz‎ on Sunday, August 25, 2019

הרשת צוחקת

https://twitter.com/btweetd/status/1165851619000496128?s=20

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.