אוליטימטום להתנצלות

הסתבך? ירון לונדון בשידור חי "הערבים הם פראי אדם"

תמונה – תאגיד כאן
סערה בברנז'ה התקשורתית בעקבות התבטאות שנויה במחלוקת של מגיש הטלוויזיה ירון לונדון שאמר בשידור חי בתאגיד כאן: ״ערבים הם פראי אדם, רוצחים גם את עצמם״. - צפו

מגיש הטלוויזה ירון לונדון מעורר סערה בשידור חי: "ערבים הם פראי אדם. אגב, אני מקבל את העמדה הזאת, ערבים הם פראי אדם. הם לא שונאים רק יהודים, הם רוצחים את עצמם בראש ובראשונה"

מתאגיד השידור "כאן" נמסר בתגובה לסערה ברשתות החברתיות: "מדובר באמירה אומללה של פרובוקטור עול ימים ולא של אושיית תרבות. מצפים ממר לונדון להתנצל על האמירה עד מחר בחצות היום". ירון לונדון סירב להתנצל בשיחה עם אתר ynet.

בסיום התוכנית הבהיר ירון לונדון את מה שאמר: "'אני מניח שזה ילך ככה: ערבים ואנשי שמאל מושבע יאמרו 'לונדון הוא גזען'. אנשי ימין יאמרו 'אפילו לונדון השמאלן אומר שהערבים הם רצחנים'. זה משעמם, אל תעשו את זה"

שר התחבורה סמוטריץ' צייץ בתגובה: "חופש ביטוי. קווים לדמותו. אין ספור דברי בלע קללות ונאצות נאמרות בתאגיד נגד כל העולם ואשתו וזה בסדר גמור. כמובן רק אם הם בצד הימני/דתי/מתנחלי של המפה. אבל על הערבים? חס וחלילה. נדרוש התנצלות מיידית, ואם לא… מי שהוציא את התגובה המקוממת הזו בשם התאגיד צריך להתנצל עד חצות."

ח"כ אחמד טיבי הגיב באכזבה בציוץ שפרסם הבוקר בטוויטר: "אמירה נוראה. מתפרעת. מחייבת התנצלות . הגם אתה ירון?"

יו"ר מפלגת העבודה עמיר פרץ צייץ והאשים את נתניהו: "ירון לונדון חצה את הגבול ועליו להתנצל. מדובר בהתבטאות אומללה וחסרת אחריות שלא צריכה להימצא בשיח הציבורי. מקומה של גזענות מחוץ לחיינו. צר לי שירון לונדון מגבה את הרוח הגזענית שמגיעה מבלפור", תקף פרץ את לונדון והאשים את נתניהו.

ח"כ עופר כסיף מהרשימה המשותפת תקף ודרש התנצלות: "ירון לונדון ‏שקרא בשבוע שעבר לנשים 'כוס גלקטי', קרא היום לערבים 'פראי אדם'. את פרא האדם הגלקטי הזה צריך להוריד ממסכי הטלויזיה וטוב שעה אחת קודם"

אשת התקשורת ג'ודי ניר מוזס, הגיבה במתקפה נגד ירון לונדון: "ירון לונדון גזען לא רק כלפי ערבים. הוא גזען כלפי ישראלים מזרחיים באותה מידה. מחובק בחום ע״י ראשי כאן. לא מובן למה בכלל ציוותו את האיש המגעיל הזה. תאכלס גם אם המידע נכון כלפי חלק מהחברה הערבית, אין מקום לגזענות הזו בערוץ שמקבל 700 משח מכספינו .נ.ב. מה יהיה כשגאולה אבן תשב בבלפור?"

ג'ודי ניר מוזס במתקפה נגד ירון לונדון "ירון לונדון גזען לא רק כלפי ערבים. הוא גזען כלפי ישראלים מזרחיים באותה מידה….

Posted by ‎באזזנט‎ on Monday, August 26, 2019

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!