מחמודVSאטילה

המעריץ הסעודי קוטל את אטילה שומפבלי

תמונה – מחמוד סעוד
המעריץ הסעודי של נתניהו בתגובה מצולמת לעיתונאי ynet אטילה שומפבלי שפקפק בקיומו של היוזר מסעודיה ברשת הטוויטר - צפו בשרשת התגובות בין סעודיה לישראל


הבלוגר הסעודי הידוע בהערצתו לבנימין נתניהו פרסם בחשבון הטוויטר שלו קריאה לבוא להפגנה של תומכי נתניהו נגד היועץ המשפטי לממשלה "נתניהו אנחנו איתך, תומכים בך מסעודיה, מחר בערב כולם בכיכר בפתח תקווה" – עיתונאי ynet אטילה שומפבלי, צייץ בחזרה וכתב "נראה לי הגיע הזמן להתחיל לפקפק בקיומו של היוזר הזה" – סעוד הזועם צייץ לו בתגובה "אטילה מה קרה? נוני אמר לך לצייץ? בסעודיה תומכים בנתניהו"

אטילה הגיב לו בתגובה מצולמת משלו "יאיר נתניהו אמר לך לצייץ?"

סעוד לא נשאר חייב ושיגר תגובה מצולמת: "אטילה, אני רוצה להגיד לך משהו. דבר ראשון, יאיר נתניהו לא דיבר איתי מאז הביקור שלי בארץ. דבר שני, אני יודע שאתה ימין ואתה תומך בראש הממשלה שלנו נתניהו. אבל אתה עובד בתקשורת שמאל, ואז אתה חייב לכתוב נגד נתניהו, וזה בסדר, אני מכבד את כל הדעות"

https://twitter.com/mohsaud08/status/1180772815483490304?s=20

סעוד

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.