התגעגעתם?

שלי יחימוביץ' שוקלת לחזור למסך

תמונה – דוברות העבודה
חברת הכנסת לשעבר שלי יחימוביץ' קיבלה הצעה מתאגיד השידור 'כאן 11' ומנהלת מגעים על חזרתה לתקשורת - מנכ"ל התאגיד: "שלי מחכים לך"

חוזרת הביתה? אתר 'מעריב' מדווח, כי חברת הכנסת לשעבר שלי יחימוביץ', יו"ר מפלגת העבודה לשעבר, שוקלת לחזור לתקשורת ומנהלת מגעים עם תאגיד השידור 'כאן', על חזרתה לטלוויזיה.

מנכ"ל תאגיד כאן, אלדד קובלנץ' בתגובה: "שלי, כאן מחכים לך".

כזכור, ח"כ לשעבר שלי יחימוביץ' הודיעה לפני כחמישה חודשים על פרישתה מהפוליטיקה, בפוסט הפרידה כתבה יחימוביץ': "אני נפרדת לפי שעה מהפוליטיקה, ויתכן שאשוב, אם כי איני בטוחה בכך. בכל מקרה, אני בוודאי לא נפרדת מקבוצה גדולה, יפה ומרשימה של חברים ושותפים לדרך שהיתה לי הזכות להכיר. אני אסירת תודה לכם באופן שאין לבטא במלים. אמשיך לשמוע אתכם, אמשיך גם להשמיע את עמדותי בכל פעם שאחשוב שזה נחוץ. מבקשת מכם סליחה ומקווה שתבינו."

הי, זאת שלי, החלטתי לפרוש ולקחת פסק זמן מהפוליטיקה. משפט אחד נוקב של הבן שלי, מתוך הרבה מלים שנאמרו בהתלבטויות…

Posted by ‎שלי יחימוביץ‎ on Tuesday, July 16, 2019

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.