אחד נגד כולם

למה נעדר עמית סגל מאולפן שישי?

תמונה – ערוץ הכנסת
הרשת סוערת: העיתונאי רן בוקר מדווח כי הפרשן הפוליטי של חדשות 12 עמית סגל נעדר מהתוכנית ‘אולפן שישי’ בעקבות עימות סוער עם חבריו הפאנל על תיקי נתניהו - חדשות

הרשת סוערת: לאן נעדר הפרשן הפוליטי הבכיר של חדשות 12 עמית סגל מהתוכנית ‘אולפן שישי’ המשודרת בשבת? בחודשים האחרונים הקליטו את פאנל הפרשנים לפני כניסת השבת כדי לאפשר לעמית סגל להשתתף. לפני כשבועיים הודיע סגל כי יעדר מאולפן שישי בעקבות חופשה, אך השבוע שוב נעדר סגל מהתוכנית.

אמש דיווח העיתונאי רן בוקר כי הסיבה להיעדרותו של סגל מהתוכנית הוא עימות חריף במהלך התוכנית האחרונה עם פרשני הפאנל על המצב הפוליטי והמשפטי של נתניהו. העימות צונזר ולא שודר באולפן שישי.

על פי הדיווח, סגל זעם לאחר שחברי הפאנל תקפו אותו ולא איפשרו לו להגיב האם על ראש הממשלה נתניהו צריך להתפטר. “אני לא בחקירה או בראיון פה”.

https://twitter.com/ukehat/status/1201396105524793344?s=20

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.