צפו במונולוג

רינה מצליח מגיבה בשידור חי ליאיר נתניהו

תמונה – אתר גלי צה"ל
המגישה רינה מצליח מגיבה בשידור חי לציוץ שפרסם יאיר נתניהו בו כינה אותה "רינה מסריח", בביקורת על הראיון המלטף שקיבל ח"כ גדעון סער, "יאיר יקירי. שמחתי לך שיעור קטן באזרחות" - צפו במונולוג והתגובה של יאיר

העיתונאית רינה מצליח הגיבה בשידור חי לציוץ שפרסם יאיר נתניהו במהלך ראיון עם ח"כ גדעון סער: "מי מרים את הכפהפה להעלות ווידאו שמשווה בין הראיון המלטף והמתחנף של רינה מסריח עכשיו עם גדעון סער לבין הראיון האלים והתוקפני שלה עם נתניהו לפני הבחירות האחרונות?"

יאיר נתניהו לא נשאר חייב והשיב: "גברת רינה מצליח! שיעורים באזרחות תתני לילדים שלך לא לי! אל תבלבלי לי את המוח. את וכל הערוץ שלך ערכתם ראיונות מתחנפים ומלטפים ש*לראש הממשלה* שרון ואברמוביץ אמר במפורש שצריך להשתיק את חקירות השחיתות שלו כדי לא להפריע לו לפנות יהודים. את והערוץ שלך סגדתם *לרוה״מ* רבין באוסלו. ותפסיקי לצעוק בשידור. אתם נותנים ביקורת לכל העולם, *הורסים חיים* של אנשים, אבל לא מסוגלים לקבל בעצמכם שום ביקורת!"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.