סערה מלכותית

הנסיך ורעייתו מתנתקים מהמלוכה

תמונה – sussexroyal
הדוכס והדוכסית מססקס, הנסיך הארי ורעייתו מייגן, הודיעו הערב על התנתקות מבית המלוכה הבריטי, לפרנס את עצמם באופן עצמאי ולחלק את זמנם בין בריטניה ובין צפון אמריקה - צפו

בהודעה שפורסמה בחשבו האינסטגרם של בית המלוכה נכתב: "לאחר חודשים ארוכים של הרהור ודיונים פנימיים, בחרנו לבצע מעבר השנה, להתחיל למלא תפקיד חדש ומתקדם במוסד זה. אנו מתכוונים לפרוש לאחור כ"בכירים" במשפחת המלוכה ולעבוד כדי להיות עצמאיים כלכלית, תוך המשך תמיכה מלאה במלכותה המלכה."

עוד נכתב: " בעידודכם, במיוחד בשנים האחרונות, אנו מרגישים מוכנים לבצע התאמה זו. כעת אנו מתכננים לאזן את זמננו בין בריטניה וצפון אמריקה, ונמשיך לכבד את חובתנו כלפי המלכה, חבר העמים, ופטרונותינו. האיזון הגאוגרפי הזה יאפשר לנו לגדל את בננו בהערכה למסורת המלכותית לתוכה נולד, ובמקביל להעניק למשפחתנו את המרחב להתמקד בפרק הבא, כולל השקת היישוב החדשני שלנו"

עוד כותבים הנסיך ורעייתו: "אנו מצפים לחלוק את הפרטים המלאים של הצעד הבא המרגש הזה בבוא העת, כאשר אנו ממשיכים לשתף פעולה עם הוד מלכותה המלכה, נסיך ויילס, הדוכס מקיימברידג' וכל הצדדים הרלוונטיים. עד אז, אנא קבל את התודה העמוקה ביותר שלנו על המשך התמיכה שלך "- הדוכס והדוכסית מסאסקס"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!