שוברת שתיקה

מאיה בוסקילה על הצל: "הפעם אני סוגדת לו"

תמונה – maya_buskila
הזמרת מאיה בוסקילה מפתיעה בתמיכה נחרצת בפעיל הימין הצל, שפרסם ביקורת נוקבת בעמוד הפייסבוק שלו נגד ראש עיריית תל אביב רון חולדאי: "אני בדרך כלל חושבת שהוא קיצוני,פרובוקטיבי, אבל הפעם....אני סוגדת לו, על אמת חסרת פשרות, על רגישות ואכפתיות לתל אביב, העיר שאנחנו גרים בה" - הפוסט המלא

בעקבות אסון המעלית בו נספו סתיו הררי וניצן שושני ז"ל, הזמרת מאיה בוסקילה מפרסמת בחשבון האינסטגרם תמיכה יוצאת דופן בפעיל הימין הצל ונגד רון חולדאי: "אני בדרך כלל חושבת שהוא קיצוני,פרובוקטיבי, אבל הפעם….אני סוגדת לו, על אמת חסרת פשרות, על רגישות ואכפתיות לתל אביב, העיר שאנחנו גרים בה…. והאמת…אין מה לעשות… הוא צודק."

עוד כותבת בוסקילה: "סליחה ומחילה מכל הצדקנים שהבעתי את דעתי… וכן… אני גרה בצפון תל אביב ועדיין חושבת שהוא צודק!!!!!! ולא אני לא מפחדת, גם ככה אף פעם לא הופעתי ביום העצמאות בתל אביב.בוא נראה אם זה יקרה הפעם …למרות ! האמת… לא מעניין! העיקר שבאמת יקרה שינוי וקרוב לוודאי שלא יקרה כי הוא ראש עיר כבר 20 שנה … אולי יותר."

"ובטוח שלא תראו אותי מופיעה בתל אביב בשנים הקרובות בגלל הפוסט הזה… אבל אני לא יכולה לנשום מעצב וחייבת לפרסם את זה!!! בוא נתחיל בזה שראש העיר באמת ילך לנחם אבלים. גורל ארור ומיותר. משתתפת בצער ובאבל ההורים והמשפחות."

https://www.instagram.com/tv/B7Gm2aYn3ve/?utm_source=ig_web_copy_link

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.