פוסט חושפני

זמרת חושפת: הוטרדתי באולפני 'כאן'

תמונה – רשת גימל 'כאן'
הזמרת דניאל סאן קריאף, חברת להקת טיפקס, חושפת הבוקר בפוסט חושפני בפייסבוק, כי שדרן בבתוכנית מוזיקלית ברדיו התאגיד "כאן", הטריד אותה מינית ונגע לה בשפתיים כשהתארחה באולפן לפני מספר חודשים: ״יש לך לכלוך מהאודם״ עוד לא לפני שקלטתי מה קורה הוא נגע בשפתיים שלי עם האצבע שלו, הרגשתי נורא" - הפוסט המלא

הזמרת דניאל סאן קריאף, חברת להקת טיפקס, חושפת הבוקר בפוסט חושפני בפייסבוק, כי שדרן ברדיו התאגיד "כאן", הטריד אותה מינית ונגע לה בשפתיים כשהתארחה באולפן 'כאן' בחודש שעבר.

בפוסט שפרסמה דניאל היא מתארת בכאב: "בחיים ממש חשוב לשים אור על הדברים הטובים. חשוב לא פחות לא לנפנף דברים לא נעימים בלשון המעטה וגם עליהם לשים אור. להתפתח ולבחור נכון."

"לפני כמה חודשים הגעתי לתחנת רדיו עם טיפקס. לפני השידור נכנסתי לשירותי נשים ושטפתי ידיים. מהתא יצא איש, שהחל להתלוצץ איתי, אולי גם על חשבוני ״את זמרת?״ השבתי ״כן״ ענה ״לא נורא״. שתקתי, והוסיף ״אני רק המנקה פה״ אמרתי לו ״או קי״ והמשכתי הלאה, הייתי במצב רוח סלחני ולא יחסתי לזה חשיבות."

דניאל משיכה ומתארת: "כשנכנסנו לשידור מתברר שה״מנקה״ הוא השדרן שמארח אותנו, בצהרי שישי. במהלך השידור אווירת ההתלוצצות המשיכה, בעודי שרה ונהנת עם חבריי להרכב אני מקבלת קריצות, פזילות ופרצופים ״מצחיקים״ שקוראים לי ״תחייכי למה את לא מחייכת?!״ בסיום השידור כולם התקפלו ובמסדרון השדרן פנה אל מישהו מהלהקה ואמר לו ״מפחידה זאתי אה?״ והוא ענה לו ״לא מה פתאום, היא מקסימה״ כנראה הרגיש שיש לו עסק עם מישהי שלא כדאי להתעסק איתה וזה נכון מאוד.."

"להמשך הדוחה הזה, לא ציפיתי. השדרן המשיך ופנה אליי שכולם אוספים ציוד מסביב, ״יש לך לכלוך מהאודם״ עוד לא לפני שקלטתי מה קורה הוא נגע בשפתיים שלי עם האצבע שלו, הרגשתי נורא"

"קרו לי מקרים כאלו, אני דרוכה כאישה, שאוי ואבוי שמישהו יחדור למרחב שלי, יגע בי לא כראוי וללא רצוני. אני בדיוק סיימתי לשתות מים מהמימיה האקולוגית מפלדה שלי והצעתי לו אותה לראש עם חיוך קריפי של אתה לא מכיר אותי נשמה. זה האינסטיקט שלי. כל השתלשלות האירועים הזו גרמו לי להרגיש ממש רע, אני בחורה רגישה מאוד וזה שיבש אותי. ועוד.. מיד אחרי זה הוא הציע שנשב לקפה."

"כל הסופש הרגשתי נורא, שפתיים זה דבר אינטימי מאוד. אתה מארח אנשים אצלך שבאים להרים לך בתכנית, באנו לאולפן שלך, הקדשתי מזמני, אני במגרש הביתי שלך. אולי אני יפה ומוכשרת ומושכת אז תבוא ותקח בכוח?"

"לא ראוי שדבר כזה יקרה בתחנת רדיו, בטח לא בתחנה ממשלתית שאמורה לתת במה ופרנסה לאנשים טובים. ולא ראוי שזה יקרה בכלל, לא סימנתי ולא ביקשתי את התשומת לב הזו עם היופי שלי. מאז שמעתי שזאת לא פעם ראשונה ואותו שדרן נופל במקמות האלו שוב ושוב וממשיך לעבוד ולשדר לאנשים."

דניאל כותבת ומסיימת את הפוסט: "אני לא רוצה להכפיש את שמו ולשים פה תיוגים, רק מבקשת שהנוגעים בדבר יעשו מעשה
והמינימום הוא לא לתת במה כזו לאדם כזה. אני רואה שהוא ממשיך בפעילות כרגיל למרות שהגשתי תלונה באוקטובר בדרכים המקובלות, אז החלטתי לכתוב את הפוסט הזה.", סיימה דניאל את הפוסט הכואב.

מהתאגיד נמסר: "הנושא נמצא בבדיקה"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.