"סלב ישראלי"

קופמן זועם: "זה נדר, ואנחנו עוד ניפגש בקרוב"

תמונה – טוויטר
השדרן רון קופמן פתח בטוויטר נגד עיתונאי יהודה שלזינגר מעיתון 'ישראל היום', "שלזינגר אתה חובש כיפה, אז אתה רגיל לשקר", וחטף מהגולשים אש בעימות שהתפתח למחוזות מבישים. גולש אנונימי פרסם את תמונת בתו וקיבלת תגובה זועמת מקופמן: "זה נדר, ואנחנו עוד ניפגש בקרוב"

השדרן רון קופמן הידוע בהתבטאויותיו השנויות במחלוקת, פתח בטוויטר נגד עיתונאי יהודה שלזינגר מעיתון 'ישראל היום' וחטף מהגולשים לעימות שהתפתחת למחוזות מבישים.

יהודה שלזינגר: "שומע מנהיג המעצמה החזקה בעולם? אחלה שאתה רוצה לתת לנו גב לכל מה שנלחמנו והקרבנו ב70 שנה האחרונות אבל אנחנו עסוקים עכשיו בשמפניות ורודות ובכותרות ב'וואלה' אז נוותר." אומרים 3 רמטכ"לים לשעבר. הגיוני…"

רון קופמן הגיב: "תגיד שלזינגר, יש משהו שאתה כותב לבד? או שהכל מוכתב מבלפור? איך זה עובד בסמרט-עיתון שלכם?",

יהודה שלזינגר בתגובה: "תגיד קופמן, עדיין לא התגברת על זה שזרקו אותך מהעיתון? יושב לך טוב בכיס הכסף שעשית מה"סמרט-עיתון"? לא תעשה גילוי נאות לפחות?"

רון קופמן בתגובה: "שלזינגר אתה חובש כיפה, אז אתה רגיל לשקר. אף אחד לא זרק אותי, ואני רק מאחל לך שתמשיך לבלות כמאכער של תקשורת, תמשיך להיות סמרטוט של בית המלוכה ותהיה בטוב"

במהלך הוויכוח הסוער פרסם גולש אנונימי את תמונת בתו של קופמן בצירוף מילות גנאי מבישים. רון קופמן לא נשאר חיייב. והבטיח בתגובה: "עשית עבירה טכנית חמורה כשהגעת לבת שלי!!! אבל אני אגיע אליך, ואני אמצה אתך את כל ההליכים המשפטיים האפשריים! זה נדר, ואנחנו עוד ניפגש בקרוב. שוב – זו לא הבטחה – זה נדר!!!"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!