מתקפה מימין

הצל במתקפה נגד עדן אלנה: "את יפת נפש"

תמונה – facebook
פעיל הימין יואב אליאסי תוקף בחריפות את עדן אלנה, בעקבות ראיון שהעניקה לתקשורת בו אמרה שהיא מאוהבת בבני גנץ: "אז תסבירי לי במה את מאוהבת, את יפת נפש שמאוהבת באידיאולוגיה שלו שהיא "רק לא ביבי" / הפוסט המלא

פעיל הימין 'יואב אליאסי' תוקף בחריפות את עדן אלנה שנבחרה לייצג את ישראל באירוויזיון, בפוסט שפרסם בפייסבוק כותב הצל: "אחחחח.. עדן עדן.. זה מדהים לראות כמה תנועת הרק לא ביבי חזקה וכמה השטיפת מוח של התקשורת עובדת. מה טוב יצא לך מזה? אני לא מבין. במקום להתרגש שראש הממשלה כתב לך ברכה, בחרת להתמוסס מגנץ. "אז תסבירי לי במה את מאוהבת, את יפת נפש שמאוהבת באידיאולוגיה שלו שהיא "רק לא ביבי"

עוד כותב הצל: "או מאוהבת בתור "מוסרית" בזה שהוא סיפר בשמחה שהקריב את לוחמינו כדי שאיובינו לא יפגעו "רק לא חמאס". או כמו שאמרת שאת מאוהבת בתור חיילת בזה שהוא מוכן לעשות ממשלה עם תומכי טרור שחושבים שזה דבר ליגיטימי לרצוח חיילים "רק לא גזענות". או מאוהבת בתור זמרת באדם שהוא לא מצליח להשלים משפט ולהגיד שתי מילים בלי להתבלבל "רק לא פרומטר". או אולי מאוהבת בתור אישה באיך שהוא נראה והעיניים הכחולות שלו "רק לא פוטושופ"

או אולי בתור כמו שקראת לעצמך נציגת האתיופים בתור זה שהעיף בצורה גועלית את ח״כ גדי יברקן "רק לא אתיופי". ומדהים שהרגשת מספיק בטוחה בתור אחת שעומדת לייצג את כל ישראל לתפוס צד פוליטי, אבל תכלס אם זה היה הפוך, היית מושא ללעג ושנאה של התקשורת והברנז'ה אז יש מצב שבחרת נכון. אבל את תביני שבסופו של דבר העם מחליט והעם רואה ומבין את האמת. חבל שהצליחו לשטוף לך את המוח. עצוב ובהצלחה!"

לסיום כותב הצל לעוקביו: "אחים שלי אני מבקש לא לתקוף אותה זכותה לבחור במי שתרצה אתם מוזמנים להסביר לה את הטעות שלה"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.