"שלי וגואטה"

יחימוביץ' חוזרת: "!Long Time התגעגעתי!"

תמונה – פייסבוק שלי יחימוביץ
לאחר פסק זמן של שנה מפוליטיקה, חברת הכנסת לשעבר שלי יחימוביץ' חוזרת לתקשורת אחרי 13 שנה, ותשדר תוכנית יומית אקטואלית בתאגיד השידור הציבורי יחד עם יגאל גואטה מש"ס: "בשנייה שבה הודעתי על פרישה מהפוליטיקה. קבלתי עוד המון הצעות, יפות וטובות, אבל זה פשוט הרגיש לי כרגע הכי נכון. אישית, מקצועית וערכית"

חוזרת הביתה: יו"ר מפלגת העבודה לשעבר, ח"כ שלי יחימוביץ' חוזרת לתקשורת הציבורית לאחר קריירה של 13 שנים בפוליטיקה הישראלית. החל משבוע הבא, תחל שלי יחימוביץ לשדר תוכנית אקטואליה יומית יחד עם חבר הכנסת לשעבר מש"ס, יגאל גואטה.

בפוסט שפרסמה יחימוביץ' היא כותבת: "הי, זאת שלי, !Long Time התגעגעתי! אבל קודם אומר, שאת המנוחה הזאת (גם מהרשתות) הייתי חייבת לנפש. אם להיות גלויה, החצי שנה הזאת, בפעם הראשונה בחיים בלי משא של אחריות, עושה (כמעט) רק מה שבא לי, היתה המאושרת בחיי. אבל הגיע זמן לשוב."

"אז ככה: מייד אחרי הבחירות, אתחיל להגיש תכנית יומית ב"כאן ב", תאגיד השידור הציבורי, עם ידידי ורעי האזרח יגאל גואטה, לשעבר ח"כ בש"ס. שמחה ונרגשת על הציוות הזה, שנולד בראשו של מנכ"ל התאגיד אלדד קובלנץ, בשנייה שבה הודעתי על פרישה מהפוליטיקה. קבלתי עוד המון הצעות, יפות וטובות, אבל זה פשוט הרגיש לי כרגע הכי נכון. אישית, מקצועית וערכית. ״שלי וגואטה״ יקראו לתוכנית."

יחימוביץ' מוסיפה: "יגאל ואני נעשינו חברים בערך בשבוע הראשון שבו הוא נכנס לכנסת, ואני כבר הייתי ח"כית וותיקה. מייד היו לנו עניינים משותפים להסתער עליהם, הכימיה בינינו היתה מיידית. אנחנו חברים טובים אף שאנחנו שייכים לשני שבטים שונים. יש לנו הרבה על מה להתווכח, המון על מה להסכים, ושפע של דברים לצחוק עליהם ובגללם (טוב, הוא באמת מצחיק אותי). חושבת שאחד הדברים המשותפים לנו, הוא ששנינו אמנם מאוד מחוייבים לתפיסות העולם שלנו, אבל מסרבים לתעב אוטומטית את ״השבט השני״.

עוד כותבת שלי: "שנינו גם שילמנו מחירים פוליטיים על היעדרה של אונת העוינות, שהיא כידוע, למרבה הצער, אחד הדלקים הנפיצים והאפקטיביים בחיים הפוליטיים."

"מעבר לזה שיהיה לנו כיף ומשעשע ומעניין ביחד, ואני מקווה כמובן שגם למאזינים – מרגישה שבאווירה כל כך מקוטבת ומתלהמת יש לנו שליחות לייצר באמצעות השידור הציבורי דיבור משותף מסוג שונה מהמקובל כעת במחוזותינו. באופן אישי איבדתי כליל את החשק להיות חלק מסט תגובות אוטומטי ומחייב. אל דאגה. זה לא יבוא על חשבון מסרים מחודדים. נעלה לאוויר ב 4 במרץ, בימים א-ד, מהשעה חמש אחר הצהריים ועד השעה שש וחצי. ויגאל ביקש להוסיף: בשם השם נעשה ונצליח. אחלו לנו בהצלחה!", סיימה יחימוביץ את הפוסט.

כזכור, שלי יחימוביץ' הודיעה לפני כחמישה חודשים על פרישתה מהפוליטיקה, בפוסט פרידה בפייסבוק כתבה יחימוביץ': "אני נפרדת לפי שעה מהפוליטיקה, ויתכן שאשוב, אם כי איני בטוחה בכך. בכל מקרה, אני בוודאי לא נפרדת מקבוצה גדולה, יפה ומרשימה של חברים ושותפים לדרך שהיתה לי הזכות להכיר. אני אסירת תודה לכם באופן שאין לבטא במלים. אמשיך לשמוע אתכם, אמשיך גם להשמיע את עמדותי בכל פעם שאחשוב שזה נחוץ. מבקשת מכם סליחה ומקווה שתבינו."

מהתאגיד נמסר בתגובה: "אנחנו שמחים ונרגשים לקראת התוכנית המשותפת. יש לנו דיאלוג פורה וחברות מהיום הראשון שהכרנו בכנסת, על אף שאנחנו שייכים, לכאורה, לשבטים שונים. בתקופה של שיח כל כך מקוטב ולעומתי, לשנינו יש תחושת שליחות לייצר דיאלוג שלא נתחמק בו ממחלוקות עמוקות, אבל הוא יהיה משעשע, נטול עוינות, ביקורתי ומכבד, וכמובן, נעשה הכל שיהיה מעניין"

הי, זאת שלי, !Long Time התגעגעתי! בתמונה: יגאל גואטה ואני, ואלה גם החדשות. אבל קודם אומר, שאת המנוחה הזאת (גם…

Posted by ‎שלי יחימוביץ‎ on Tuesday, February 11, 2020

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.