קרב עיתונאים

עמית סגל: "תגובות הנאצה והשנאה מזיזות לי כקליפת השום"

תמונה – צילום קרן תקווה
לאחר המתקפה שספג אמש עמית סגל ברשת מתומכי 'כחול לבן', לאחר שחשף את החלטת בכירי הפרקליטות לפתוח בחקירה פלילית נגד חברת 'המימד החמישי'. מגיב הערב סגל למבקרים: "כעבור יממה מתברר: לא רק בדיקה אלא חקירה, לא אחרי הבחירות אלא ממש עכשיו. כת."

העיתונאי עמית סגל שחשף אמש את החלטת הפרקליטות לפתוח בחקירה פלילית נגד חברת 'המימד החמישי', ספג מתקפה ברשת מתומכי לפיד וגנץ בעקבות הדיווח. הערב לאחר הפרסום הרשמי על פתיחת החקירה, סגל משיב לממורמרים.

בציוץ שפרסם סגל הערב הוא כותב: "תגובות הנאצה והשנאה מזיזות לי כקליפת השום, אבל לצורך הספורט מציע לכם לעקוב אחר הפיד אתמול, וכל הכת שהחל באמש בשמונה התעקשה להסביר שהפרסום על בדיקת הממד החמידי לאחר הבחירות הוא ספין, שירותי דוברות ושקר. כעבור יממה מתברר: לא רק בדיקה אלא חקירה, לא אחרי הבחירות אלא ממש עכשיו. כת."

סגל מוסיף וכותב: "והכי מדהים: האמירות ״אבל לא אמרת שבני גנץ לא חשוד״ ובכן, מתוך השידור אמש ב-20:01: ״צריך לומר, בדיקה זה לא אומר שבני גנץ חשוד או רוני אלשיך חשוד״. בהונגרית אומרים: יאללה יאללה. בשולי הדברים: להגיד שחקירה נובעת מלחץ פוליטי זה להאשים את רשויות אכיפת החוק בדיוק במה שנתניהו, אמסלם ואוחנה מאשימים אותן, עם קצת פחות דציבלים", צייץ סגל.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.