סערה ברשת

גולשת אנונימית חשפה את ינון מגל

תמונה – ינון מגל טוויטר
אחרי שהתפטר מהכנסת וחזר לתקשורת, העיתונאי ינון מגל סופג הבוקר שיימינג ברשת, מגולשת פופולרית ואנונימית, שחשפה התכתבות פלרטטנית עם מגל בטוויטר.

אחרי ההאשמות של יאיר נתניהו כי גנץ שלח לכאורה סרטונים מביכים למאהבת כשהיה רמטכ"ל בצוק איתן, גולשת אנונימית ללא תמונה או זיהוי, בכינוי 'דוסית מחמד', שנוהגת לתקוף ולבקר תדירות את המגזר החרדי, חשפה הבוקר התכתבות פלרטטנית שלה עם העיתונאי ינון מגל שהציע לה לכאורה לעלות לקפה.

https://twitter.com/dosit_ma/status/1232223745508593664?s=20

הגולשים לא אהבו את חשיפת ההתכתבות והגיבו: "היי היי, אני כותבת דברים מיניים איך זה יכול להיות שגברים באים אליי לפרטי??". גולשת נוספת כתבה: "היי, עצרו את העולם אני צריכה לרדת כי גבר התחיל איתי, איככ כמה נורא".

גלעד לוי כתב: "אני מתעב את ריקלין ומגל, חושב שהם בורים, שופרים, ,מפיצים פייק ניוז ובגדול אחראים לכל המציאות התקשורתית הירודה שאנחנו חיים בה, אבל שום דבר לא ישכנע אותי שכניסה לתוך חייהם הפרטיים וחדירה לחיי הנישואין שלהם זה דבר שראוי לעשותו."

שני כתבה: "יש לי חילופי דברים דומים (כן, אפילו בגילי) בקשות של עיתונאים לפגישות, לקפה, לא חשבתי לרגע לפרסם, גם אם הם מהצד האחר של הפוליטיקה. סורי, לא יפה"

https://twitter.com/barak1cohen/status/1232256857961648130?s=20

בלונדי הגיבה וכתבה: "כל כך הרבה דיאמים של טוויטר יש לי, של שיחות חולין, שעשועי כוונות והדדיות צינית.. מעולם לא חשבתי לצלם מסך ולפרסם או להנמיך כך אף אדם, במיוחד שלא ניכרת פה כל פגיעה בך. מגעיל ומעורר סלידה מכיוונך בעיקר. הייתי אומרת זאת גם אם האדם היה מהקו הנגדי של דעתי, גבול כעור שנפרץ ללא טעם"

בתגובה נוספת נכתב: "ינון? זה שחסם אותי כי הזכרתי לו למה הוא התפטר מהכנסת? כל פעם מחדש הוא שובר שיאי גועל."

https://twitter.com/YinonMagal/status/1232233262845714432?s=20

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.