סערה בברנז'ה

הרשת יוצאת להגנת עמית סגל

תמונה – עמית סגל
לאחר שאילנה דיין חשפה את המקור שהעביר את ההקלטות לעיתונאי עמית סגל, העיתונאי חנוך דאום יוצא להגנתו בפוסט שפרסם בפייסבוק: "יש לי תחושה שבעתיד ילמדו בבתי ספר לתקשורת את מה שקרה פה"

בפוסט שפרסם הבוקר חנוך דאום הוא כותב: "יש לי תחושה שבעתיד ילמדו בבתי ספר לתקשורת את מה שקרה פה אחרי שעמית סגל הביא הקלטה של ישראל בכר אומר שגנץ מסוכן לישראל. היה מדהים לראות איזה מאמץ מקיף עשתה התקשורת לגמד את הסיפור ולהפוך אותו מדיון בדבריו של היועץ לדיון בשאלה איך סגל השיג את החומר, למה רב מקליט שיחות וכדומה."

"עכשיו תראו, אני מניח שעמית סגל התרגל לזה: כשהוא יושב באולפן שישי ואומר משהו מיד מתנפלים עליו מכל עבר. הוא לא מכיר חוויה אחרת. כשהוא מצייץ משהו נכתבים שישה מכתבי תגובה בהארץ שבמחציתם מוזכר שאביו היה במחתרת (זה קרה שנתיים בטרם נולד, מה הוא אשם?). וכמובן, הוא מביא סיפורים בלעדיים בלי סוף אבל הוא לעולם לא יקבל את פרס סוקולוב שמחולק על ידי חבורה מצומצמת משמאל שמקפידה לחלקו לבני החבורה בלבד. אין שם מי שיעריך את הדרך שסגל פילס כדי להשמיע קול ייחודי ואחר."

לסיום כותב דאום: "אז מה אפשר לעשות? להגיד לו כמה אנחנו, הציבור, כן מעריכים אותו. להזכיר לו שעבור כל כך הרבה ישראלים הוא משמש פה. לומר לו שעבורנו זה מרגש לראות שיש עיתונאי כה בכיר בטלוויזיה שלנו, שלא חושש לתת ביטוי לעמדות שהושתקו במשך שנים, ולומר לו ביחד: המשך ככה, עמית, בלי לפחד כלל. כֹּה לֶחָי וְאַתָּה שָׁלוֹם וּבֵיתְךָ שָׁלוֹם וְכֹל אֲשֶׁר לְךָ שָׁלוֹם."

העיתונאי שמעון ריקלין תקף וקרא לסגל לעזוב את חדשות 12: "ערב טוב לעמית סגל. כשחקן שח אתה לא משהו. אבל כעיתונאי אתה מספר אחת. אין לי מושג מדוע אתה נשאר במערכת 12 שבזה לך ומתנהגת בכפיות טובה לכל הסיפורים הרבים שהבאת. לך הביתה אחי ועזוב אותם לנפשם. הם לא ראויים לך. אני בטוח שתסתדר היטב גם בלעדיהם. תן לאולפן שישי ״לפרשן״ את הבחירות מחר.."

העיתונאי קלמן ליבסקינד תקף: "לא יודע מה מבאס יותר. חוסר הקולגיאליות של עורכי חדשות 12 כלפי עמית סגל, או הנכונות שלהם לדרוך על הראש של מקצוע העיתונות ולחשוף בשידור את המקור שלו"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.