הפרובוקציה השנתית

יהונתן גפן: ״כמה עצוב אחרי נאום הניצחון של טרזן מלך הקופים"

תמונה – כאן חינוכית
סערת גפן החדשה: המשורר והפרובוקטור יהונתן גפן, התייחס הערב בחשבון הפייסבוק שלו לנאום הניצחון של נתניהו לאחר תוצאות הבחירות והתגזען כלפי מצביעי הליכוד: "כמה עצוב אחרי נאום הניצחון של טרזן מלך הקופים" - אביב גפן: "אני כמובן מסתייג ומתנגד לדבריו"

בפוסט שפרסם גפן בחשבון הפייסבוק שלו הוא כותב בגזענות ומנתצל בפני הקופים: "אהבה בימי קורונה. כמה עצב אחרי נאום הניצחון של טרזן מלך הקופים. טרזן לא עוזב אותנו. ואני מתנצל אם פגעתי בקופים"

בנו, הזמר אביב גפן התנער מדברי אביב בציוץ שפרסם: "אם במקרה הציניות במילה ״עדין״ כתגובה לפוסט של אבא שלי לא היתה ברורה, אני כמובן מסתייג ומתנגד לדבריו"

כזכור, לאחר תוצאות המדגמים הסביר הפרשן מוטי גילת מתאגיד חדשות כאן 11, את הסיבה לניצחונו של נתניהו: "יש במדינת ישראל, אי אפשר לברוח מהעובדה הזאת, מאות אלפי עבריינים עם הרשעה של בית משפט, ובלי הרשעה אבל שאנחנו יודעים שביצעו מעשים חמורים כאלה ואחרים, יש להם בני משפחות יש להם חברים, חלק מהם לא כולם, יש הרבה עבריינים שבאמת מעדו פעם אחת הם לא אנשים שקמים בבוקר לתרבות של פשע. אבל יש קבוצה גדולה, זה כמה מנדטים שלפני שניגשים לבחירות בכלל, מונחים בכיסו של נתניהו"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.