השפל ברשת

יבגני זרובינסקי: "מעדיף אלף אורלי לוי על תומך טרור אחד"

תמונה – ערוץ הכנסת
אושיית הרשת יבגני זרובינסקי יוצא להגנת ח"כ אורלי לוי המותקפת ברשתות החברתיות לאחר שנטשה את מפלגות השמאל לטובת תמיכה בראש הממשלה נתניהו: "מעדיף אלף אורלי לוי על תומך טרור אחד." / שירי מימון: "בול"

אושיית הרשת והעיתונאי יבגני זרובינסקי תקף בחשבון האינסטגרם שלו את המתקפה משמאל ברשתות החברתיות נגד חברת הכנסת אורלי לוי אבוקסיס, שלטענתם בגדה בשותפות הפוליטית עם השמאל והלכה לשותפות עם ראש הממשלה נתניהו.

בפוסט שפרסם כתב יבגני: "הרבה זמן לא ראיתי מתקפה כמו זו שעוברת אורלי לוי, במיוחד בטוויטר, בין היתר עם שלל כינויים שאעדיף אפילו לא לחזור עליהם ואפילו פוטושופ שהדביקו את הפרצוף שלה על זונה בכביש. אין כמעט מפלגה שלא הפרה הבטחות שפיזרה בבחירות אבל משום מה העליהום על אורלי מטורף."

יבגני מוסיף וכותב: "אין צורך לתאר מה היה קורה אם אנשי ימין היו עושים פוטושופ כזה על מישהי מהצד השני וכשאורלי סירבה להוסיף את הלוגו של מרצ בפרסומים שלה כבר הייתם צריכים להבין שהיא לא בדיוק בצד שלכם אז תרגיעו. מעדיף אלף אורלי לוי על תומך טרור אחד."

הזמרת שירי מימון הגיבה במחיאות כפיים וכתבה: "בול"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!