מזלזל סדרתי

בניגוד להוראות? לפיד תועד אוסף אוכל

תמונה – יאיר לפיד
ח"כ יאיר לפיד תועד היום כשהוא אוסף משלוח אוכל ממסעדה בתל אביב זאת בניגוד להוראות משרד הבריאות. לאחר פרסום התמונות המפלילות התנצלה הכתבת בפני לפיד.

יו"ר 'יש עתיד' שכבר זלזל מספר פעמים בהוראות משרד הבריאות, והאשים את נתניהו בניצול משבר הקורונה, תועד היום כשהוא אוסף לכאורה משלוח אוכל ממסעדת יוקרה בתל אביב, זאת בניגוד להוראות משרד הבריאות.

כתבת 'וואלה ניוז' דנה ירקצי שפרסמה את התמונות המפלילות כתבה: "לא רוצה להלשין אבל בניגוד להנחיות משרד הבריאות יאיר לפיד לקח עכשיו טייק אוואי מהדליקטסן ברמת אביב. איפה המשטרה שתחלק קנסות?".

לאחר מכן מחקה דנה את התמונות והתנצלה: "מחקתי עכשיו את הציוץ על יאיר לפיד כיוון שהמסעדה עובדת במתכון של מעדניה, העסקים שמסביב שלחו לי את התמונות כי הם זועמים שהם לא יכולים לתת טייק אוואי ללקוחות שלהם. מתנצלת יאיר"

https://twitter.com/DanaYarkechy/status/1252233902631993349?s=20

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.