הפגנות ללא הפסקה

הפגנת נשים נגד אייל גולן שרוצה להדליק משואה

תמונה – טוויטר גיל משעלי
עשרות נשים מפגינות בשעה זו מול משרדי רשת 13, במחאה על הבחירה בזמר אייל גולן ועומר עדם למשדר יום העצמאות. אייל גולן: "מגיע לי להדליק משואה". צפו

עשרות נשים מפגינות בשעה זו מחוץ למשרדי רשת 13, לצד ' איגוד מרכזי הסיוע לנפגעות ולנפגעי תקיפה מינית' נגד הופעתו של הזמר הפופולרי אייל גולן לצד הזמר עומר אדם במשדר יום העצמאות ברשת 13.

בראיון לאתר ynet אמר אייל גולן, "כשאתה רואה את רשימת ההישגים שלי, כאדם וכעיתונאי, אתה חושב שמגיע לי להדליק משואה ביום בעצמאות?", אני אף פעם לא מדבר על עצמי, אבל בדבר הזה – כן, מגיע לי, כזמר הנבחר של שני עשורים, כזמר ה-70, כזמר המושמע ביותר של השנים האחרונות. אם תעשה היום סקר, תשים עשרה מועמדים ותשאל אנשים מי הייתם רוצים שידליק משואה ביום העצמאות הבא של ישראל – אני מוכן להתערב איתך שאם השם שלי שם, אני אהיה במקום הראשון".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.