תמיכה משמאל

כהן למען עודה: "אייל טעית בענק, תתבייש לך!"

תמונה – שוברים שתיקה
ניר אבישי כהן, לשעבר דובר "שוברים שתיקה" תוקף את אייל ברקוביץ' שהתנצל על הראיון המלטף שהעניק ליו"ר הרשימה המשותפת איימן עודה בתוכניתו 'אופירה וברקו': איימן עודה, הוא איש של שלום אשר מתנגד לאלימות ולטרור."

בפוסט תגובה שפרסם יוצא תוכנית 'האח הגדול' ניר אבישי כהן, הוא כותב בתמיכה לאיימן עודה ותוקף את מגיש הטלוויזיה אייל ברקוביץ שהתנצל על הראיון המלטף שקיים עם יו"ר הרשימה המשותפת: "אייל, טעית בענק, תתבייש לך! עודה הוא מנהיג אמיתי שמקדם את החיים המשותפים בין יהודים לערבים במדינת ישראל. את החושך ושנאת החינם שהפצת , אנחנו נפזר בהרבה אור ובאהבת האדם באשר הוא אדם!"

כזכור, אמש התנצל מגיש הטלוויזיה אייל ברקוביץ וחשף כי הוטעה במידע שקיבל על איימן עודה.

בפוסט שפרסם אמש ברקוביץ', הוא תקף את איימן עודה: "חברים יקרים, בשישי האחרון ביקר אצלי איימן עודה. מודה ולצערי הרב בתחקיר שעשו לי לפני התכנית הטעו אותי ואמרו לי שהוא לא תומך טרור, לצערי אכלתי את זה ונפלתי. איימן עודה הוא אכן צבוע תומך טרור, ואכן זה פעם ראשונה שאני מרגיש שנפלתי בראיון"

ברקוביץ': "הטעו אותי, איימן עודה הוא תומך טרור"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!