מרגש

בבכי: הזמר עידן רייכל הדליק משואה

תמונה – צילום מסך כאן 11
האמן והזמר עידן רייכל פרץ בבכי כשהזכיר את חיילי צה"ל וכוחות הביטחון בהדלקת טקס המשואות לכבוד יום העצמאות ה72 של מדינת ישראל. צפו

בנאומו המרגש טרם הדלקת המשואה, הודה הזמר עידן רייכל לכוחות הביטחון וחיילי צה"ל בדמעות: "אני משיא משואה לכבוד ענקי הזמר העברי. לכבודם של כוחות הביטחון, אנשי הצללים ועד אחרון החיילים במוצב הרחוק. החיילים שנפלו, החיילים שנפצעו בגופם ובנפשם כל אלה מאפשרים לחברי ולי לעלות על כל במה מדן ועד אילת בכל ערב ובביטחון"

השר ישראל כץ התרגש מהדלקת המשואה של רייכל וצייץ: "להרגיש ישראלי זה לראות את עידן רייכל מודה לחיילי צה״ל וכוחות הבטחון ודומע מהתרגשות ואת שאר מדליקי המשואות המייצגים את ארץ ישראל המאוחדת והיפה."

העיתונאי עופר חדד פירגן: "אקח מהטקס הזה את הנאום של עידן רייכל הנהדר. אמן מצליח ברמה בינ״ל בטקסט מלא חיבור ואהבה בריאה למקום ולמרחב שבו הוא חי. בחירה מעולה ואכן לתפארת מדינת ישראל"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.