סערת גולן

ישראל קטורזה: "אני מבקש סליחה ומתבייש בשבילנו"

תמונה – צילום מסך: ישראל קטורזה
ישראל קטורזה מתנצל בפני המשפחות השכולות ומגנה את חגיגות הברנז'ה ביום העצמאות למרות מגבלות משרד הבריאות: "אנשים היום בלי טיפת בושה פשוט הלכו לבלות עם חברים וקיימו מסיבות ולא נשמעו להוראות". הפוסט המלא

ההפקרות בברנז'ה: בתגובה לפרסום המנקר עיניים מחגיגות העצמאות של אייל גולן וחברים, הקומיקאי ישראל קטורזה מפרסם הודעת התנצלות וגינוי: "אני מתבייש… אני מבקש סליחה מכל ההורים השכולים שלא עלו לקבר יקיריהם שחרפו נפשם למען המדינה הזו. ואנשים היום בלי טיפת בושה פשוט הלכו לבלות עם חברים וקיימו מסיבות ולא נשמעו להוראות. אני מבקש סליחה ומתבייש בשבילנו".

"אני מבקש סליחה ומתבייש בשבילנו"

רני רהב, איש יחסי הציבור של איין גולן הגיב לפרסום הסרטון ברשת:: "לא תקין"

אורן הלמן הגיב בזעם: "בימים שזקנינו כלואים בבתיהם. כשנאסר על הורים לאנשים עם מוגבלות, ששוהים בהוסטלים לבקרם. כשמוטל סגר על ישראל ומטילים על אנשים קנסות כשהם גולשים בים. כשישראל נאבקת בסכנת הדבקה בקורונה. כשכולנו סובלים למען הכלל-חבורת פורעי החוק חוגגים, מצפצפים עלינו ועל והחוק ומסכנים את בריאותנו!"

דובר צה"ל הגיב לפרסום הסרטון בהם מופיעים החיילות בשירות: "צה״ל רואה חשיבות רבה בשמירה על הנחיות משרד הבריאות, ומצפה ממפקדיו ומחייליו לקיים הנחיות אלו בהקפדה, גם כאשר אינם נוכחים ביחידה.עם זאת, המקרים המתוארים קרו בנסיבות אזרחיות והאכיפה בנושא נעשית על ידי משטרת ישראל. מפקדי החיילים יחדדו את חשיבות השמירה על הנחיות משרד הבריאות".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!