מקושרים

הרשת סוערת: למה עומר אדם כן ורבנים לא?

תמונה – ארכיון: 'ברסלב ניוז'
ביקורת חריפה ברשתות החברתיות על האכיפה הבררנית באישורים לעלייה לציון קבר רבי שמעון במירון, זאת לאחר שהופצו תמונות בו נראים זמרים ואנשי עסקים מקושרים משתתפים בהדלקה המרכזית בהר מירון.

https://twitter.com/mmk3386/status/1259965993767653376?s=20

הילולת קורונה: למרות האיסור המשטרתי ומשרד הבריאות שלא להגיע לקבר רבי שמעון בהר מירון, הצליחו מספר אנשי עסקים וזמרים מקושרים כמו עומר אדם, להשתחל ולהגיע עד לקבר הרשב"י ולהשתתף בהדלקה המרכזית של ל"ג בעומר.

העיתונאי החרדי ישראל כהן צייץ בזעם: "אסור לעבור לסדר היום על הביזיון שעבר אמש הרבי ממודז׳יץ . מהעדויות של מארגני ההדלקות והאירועים במירון, מספרים על התנהלות כושלת ורדיפה אובססיבית של המשטרה. בכיר שמארגן כל שנה את ההילולא: ״כשיש חצי מיליון איש הם מתנהגים יותר מכובד, ביזו אדמו״רים והכניסו בקומבינות ובלי אישורים זמרים חילונים. התגלה שנפלנו קורבנות למלחמה בין 2 קצינים בכירים״

דוד הלר, נגן ירושלמי שמתנדב מעל 20 שנה בהילולות הרשב"י במירון כתב בכאב על האכיפה הבררנית: "אני חושב שמגיע לי הזכות ואף יותר"

צבי מאיר כתב: "עומר אדם הגיע למירון 🙂 עכשיו שאלה, מתי עומר אדם היה במירון פעם האחרונה ואם בכלל פעם הוא היה במירון בל"ג בעומר, ולמה עומר אדם יכול כן להגיע ולי אסור, אולי הר מירון שייך ליחצנים, לפריבילגיות?"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.