מגיבה בסטייל

הדוגמנית מאיה ורטהיימר: "אני חוטפת כרגע הרבה אש"

תמונה – instagram.com/mayawertheimer
הדוגמנית מאיה ורטהיימר, רעייתו של שר התיירות הנכנס אסף זמיר, מגיבה לתגובות הנאצה שהיא חוטפת ברשת בעקבות הצטרפות בעלה לממשלת נתניהו: "אני חוטפת כרגע הרבה אש, ואני גם מבינה ללב כל אלו שחווים קושי עם המצב"

אושיית האינסטגרם מאיה וורטהיימר, רעייתו של שר התיירות הנכנס אסף זמיר, שהתמודד בעבר לראשות עיריית תל אביב ונכשל, מגיבה לזעם שספגה ברשת על הצטרפות בעלה לממשלת נתניהו וגנץ: "אני נשואה לאדם שאני אוהבת בעל לב טוב והגון. הוא האיש שלי. אני תומכת בו. כבר הבטחתי לו וכך יהיה לעד. אני מבקשת שאם אתם לא מסוגלים להתמודד אז אל תכתבו לי. אני לא הכתובת."

מאיה מוסיפה: "ואני מאמינה שחשוב יותר להקים ממשלה מאשר ללכת לבחירות. זה בסדר שנחשוב שונה זה מזה. זו דמוקרטיה. אין צורך להעליב ולפגוע"

איש השמאל תומר פרסיקו עורר סערה ברשת, בתגובתו השנויה במחלוקת לח"כ אורלי לוי אבוקסיס: "כשם שבגדת בנו, כך יבגדו בך אהובייך, כך תבגוד בך משפחתך, כך יבגוד בך גופך"

https://twitter.com/TomerPersico/status/1262059050251902976?s=20

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!