הומור שחור

דומה לזועבי? תביעה נגד העיתונאי עקיבא נוביק

תמונה – ערוץ הכנסת
יועצת פוליטית בלשכת שר הפנים אריה דרעי הגישה תביעה לבית המשפט נגד העיתונאי עקיבא נוביק שפרסם תמונה שלה ברשת האינסטגרם: "יפה בעיני שחנין זועבי מתעלה על המחלוקת האידיאולוגית ומגיעה לישיבת מפלגות הבלוק"

הומור יקר: יועצת פוליטית בלשכת שר הפנים אריה דרעי, הגישה תביעת ודרישה להתנצלות, נגד העיתונאי עקיבא נוביק מרשת 13, שפרסם לפני מספר חודשים תמונה שלה באינסטגרם ברמז כי היא דומה לדמותה של חנין זועבי: "יפה בעיני שחנין זועבי מתעלה על המחלוקת האידיאולוגית ומגיעה לישיבת מפלגות הבלוק".

בתביעה טוענת עוזרי: "אין צורך להכביר במילים על הפגיעה בתובעת, אישה דתייה עובדת מדינה, בלשכת שר הפנים, כאשר היא מושוות לחברת הכנסת לשעבר חנין זועבי, אשר מזוהה בעיני רבים (מאוד!) כאנטי ציונית וכמי שחותרת תחת עקרונות המדינה וקיומה", נכתב בתביעה שהוגשה.

תביעה נגד עקיבא נוביק
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.