"זה אנחנו"

ביקורת ברשת: רעיית שר התיירות בצילום פרובוקטיבי

תמונה – אסף זמיר אינסטגרם
מאיה וורטהיימר, אושיית האינסטגרם ורעייתו של שר התיירות הנכנס אסף זמיר, מעוררת סערה ברשת בעקבות מספר תמונות פרובוקטיביות שפרסמה מלשכת השר החדש שרק אמש נכנס לתפקידו.
"אתה עדיין מוריד את הזבל בבית"

נעים להכיר מאיה וורטהיימר, רעיית שר התיירות הנכנס אסף זמיר מ'כחול לבן', מעוררת סערה ברשתות החברתיות בעקבות תמונות פרובוקטיביות שפרסמה מלשכת השר (בעלה) שרק אויישה אמש.

בסטורי שפרסמה כתבה מאיה, "ברור לכם שאני לא חושבת שלוש שניות לפני שאני מעלה את התמונה. ובטח לא עושה פוטושופ. ונראית יפה. ועומדת כמו שצריך כי זה הצחיק אותי. כתבה מאיה והוסיפה: "שזה ככה אנחנו כמו שאנחנו."

בסטורי נוסף שפרסמה מהתכתבות עם בעלה שהעיר לה בהומור על התמונה הבולטת, "תמיד ידעתי שהיית גבר". מאיה הגיבה: "הוא גם ראה אותי עירומה"

"תמיד ידעתי שפעם היית גבר"

הגולש תום אהרן כתב וצייץ: "אוקיי, אלף שקל שאם בעלה של מירי רגב או הבת של דודי אמסלם היו מצטלמים ככה, ועוד מעלים את זה בחצי התרסה, היו גומרים אותם. כי כשאשכנזים עושים שכונה זה יוצא ״חמודי״ ולא מאיים, כשאנחנו עושים שכונה זה ״מזלזל״ ובוטה. מה שכן אסף זמיר בבירור מתפדח מכל רגע אז אני נע בין לרחם עליו ללכעוס ):"

המצליף הפופולרי הגיב: "לפי תום אהרון אני חום, ולא בא לי להתקרבן. אני רואה כאן הומור עצמי ובריא של אסף זמיר (ולא בפעם הראשונה) ואישתו שתמיד היתה טיפוס ססגוני עם יכולת ביטוי די ייחודית."

אוסנת זוהר כתבה: "אין כאן עניין של ימין שמאל, פשוט תמונה מביכה שלה עם שמלה צמודה מדי. שקופה מדי. מבליטה מדי מדי. ולבחורה כמוה שנראית מצויין ולא צריכה את כל ההחצנה המיותרת הזו. ראוי שיהיה מינימום של מודעות עצמית לא מכבד אותה את בעלה ואת המעמד"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.