גירושין כואבים

פרודתו של רוני מאנה משיבה אש: "את הסיפור האמיתי עוד אספר"

תמונה – פייסבוק רוני מאנה
הדוגמנית ג'ני צ'ראווני, פרודתו הטרייה של המיליונר רוני מאנה, מגיבה למתקפה החריפה של מאנה נגדה: "אני המומה מהרוע והשקרים כל פעם מחדש". הפוסט המלא

הקרב יוצא לרשת: הדוגמנית ג'ני צ'רוואני מגיבה למתקפה של הפרוד שלה המיליונר רוני מאנה: "אני המומה מהרוע והשקרים כל פעם מחדש. כואב לי שככה אבא של הבנות שלי, אמילי ואריאה, בוחר לשקר ולנהל שיח עם עצמו, נמוך ולא מכבד. את הסיפור האמיתי עוד אספר".

"כואב לי שככה אבא של הבנות שלי בוחר לשקר"

בראיון לאתר מעריב אמש, תקף רוני מאנה את פרודתו הטרייה: "היא שקרנית פתולוגית ובוגדת סדרתית" עוד דווח, כי בן הזוג החדש של צרוואני שעדיין נשואה, הוא איש העסקים גיל גרוסמן.

בתו של רוני מאנה יולי חגגה ברשת את הפרידה הכואבת של אביו מצארווני: "אבא יקר שלי. אתה עובר ימים לא קלים, אבל תהייה חזק. זה כלום לעומת מה שעברת, אחרי כל השנים בהן עברת גיהנום, אתה צריך להתעודד שזה מאחוריך. היה חזק והכול לטובה אוהבת אותך ותמיד איתך.

עוד כתבה יולי: "חבל לי על כל השנים שבזבזת, על כל השנים שהיית עיוור. שהיית בדיכאון. על כל השנים הכי יקרות וחשובות שבהן במקום להיות אבא וסבא, היית עסוק בלהיות בשקט בבית שלך. בלא לדבר. לא לארח. להתבודד. לא להדליק את האור. לא לשים חס וחלילה כפית בכיור בלי לשטוף אותה, לא לחגוג ימי הולדת וחגים, לא שבתות וקידושים, לא להיפגש עם הילדים והנכדים שלך. לא לדבר עם אחיות ואחים שלך. צריך לחגוג שיצאת לחירות, סוף סוף זכית להכיר את הנכדים שלך וסוף סוף אני יכולה להיכנס אליך הביתה אחרי הרבה שנים שהיה לי ולילדים שלי אסור."

"המשפחה שלנו ניצלה ברגע האחרון. תהייה חזק. אני איתך. סוף סוף נוכל להיפגש בלי להסתתר, בלי הגבלת זמן ובלי מקומות מסתור. מותר לי ללכת לאבא שלי הביתה. בא לי לצעוק עד השמיים!!! אני בוכה מאושר ומהתרגשות. אני כל כך שמחה שלסאן וריף יש סבא גם מהצד שלי. עכשיו אף אחד לא יפרק לנו את המשפחה".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!