תזוזות במרקע

סערה ברשת 13: גליקמן ודרוקר ימודרו ממשפט נתניהו?

תמונה – צילום מסך: כאן חדשות 11
מהומה ברשת החדשות 13 בעקבות פרסום התוכנית של מנהל התוכניות לשבץ עיתונאים מגופי תקשורת נוספים בסיקור משפט ראש הממשלה נתניהו. בן כספית: "זו רעידת אדמה"

סערה בברנז'ה התקשורתית: העובדים בחברת חדשות 13 זועמים על הקיצוצים והמהלכים הדרמטיים שמתכננים חברי הנהלת הערוץ, בין היתר לשבץ עיתונאים מגופי תקשורת נוספים שיסקרו את משפטו של ראש הממשלה נתניהו. כך חשף העיתונאי נתי טוקר.

https://twitter.com/Riklin10/status/1263517645392969729?s=20

העיתונאי בן כספית דיווח על הזעם של עובדי רשת 13 וכתב: "שרון גל לא שייך לחדשות 13 אלא לרשת 13 והוא בעצם יוביל (או אמנון לוי) את הסיקור מבית המשפט, סיקור שייעדרו ממנו ברוך קרא, רביב דרוקר, אביעד גליקמן, ספי עובדיה ואיילה חסון, אנשי חברת החדשות של הערוץ שמסקרים את הנושא באופן קבוע. זה לא אירוע רגיל. זו רעידת אדמה."

עוד חשף בן כספית: "מתבשל הפיילוט הנ"ל עם אורן חזן ודנה רון. הכתבים שמסקרים את חקירות נתניהו יודרו מהמסך ביום ראשון. אני מקווה שאף גוף תקשורת לא ישתף פעולה עם התועבה הזו."

ארגון העיתונאים התגייס למאבק עובדי רשת 13: "קריאה חשובה לכל העיתונאים בישראל: "לא משתפים פעולה עם רשת, לא נותנים יד לחיסול חדשות 13. הנהלת רשת פועלת לחסל את חברת חדשות 13 – לפגוע בעצמאותה ולפטר יותר משליש מעובדיה. במסגרת המאבק שמובילים הוועד וארגון העיתונאים, הוכרז סכסוך עבודה והעובדים החלו לנקוט צעדים ארגוניים. הנהלת רשת פועלת בצורה ביריונית ודורסנית במטרה להחליש את העובדים ולשבור את השביתה, ובין היתר היא מתכננת להביא עיתונאים מכלי תקשורת אחרים כדי למלא את מקומם של עיתונאי חברת החדשות, בין היתר לצורך סיקור משפט נתניהו."

עוד כותבים בארגון העיתונאים: "פגיעה בעיתונאי חברת החדשות היא פגיעה בכל אחד מאיתנו, העיתונאים בישראל, בין אם חברים בארגון ובין אם לא. זה הזמן לגילוי סולידריות: אנו קוראים לכולם לא לשתף פעולה עם הניסיונות של רשת13 – לא להגיע להתארח בתוכניות האקטואליה שלה, לסרב להגיש פינות או לסייע עם כל תוכן מכל סוג שהוא, וזאת עד שהנהלת רשת תחזור בה מהכוונה לפגוע בחברת החדשות ותגיע להסכם מול הוועד והארגון. היום זה עובדי חברת חדשות 13, מחר זה אתם."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.