לא שותק

גיא לרר: דנה וויס חייבת לתבוע את יאיר נתניהו

תמונה – יאיר נתניהו
שוב יאיר נתניהו מצליח לעורר מהומה ברשת הטוויטר, לאחר ציוץ לעגני שפרסם על עבודתה העיתונאית של מגישת הטלויזיה דנה וייס. גיא לרר: "חייבת לתבוע אותו דיבה"

מטרלל את הרשת: יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה מעורר סערה ברשת בעקבות ציוץ לעגני שפרסם בגנותה של מגישת הטלויזיה דנה וייס: "מישהו יודע איך דנה וייס קיבלה תפקיד כה בכיר בערוץ 2? רהוטה? לא. חכמה? לא. מעניין… פרצוף עם מונוקל". לאחר התגובות הסוערות יאיר הוסיף וצייץ: "וואו! לפי התגובות של השמאלנים ״נמוך מאוד״, זה נראה כאילו כל הטוויטר יודע! חחחחחחחחחחחח"

הציוץ שמחק יאיר נתניהו

עורך חדשות 12 יניב הלפגוט קרא לדנה וייס לתבוע את יאיר נתניהו: "הילד המגדף הושאר בבית, את אחיו המקסים דווקא לקחו לבית המשפט. אז הקצף יצא מהפה. כל כך עלוב, אבל התרגלנו לשקרים שלך יאיר נתניהו – כבר לא מרגש אבל עדיין צריך לענות לשקר שלך על דנה וייס"

יאיר נתניהו הגיב להפלגוט: "שים לב איך אתם כ"כ רגישים על עצמכם על דברים שכותבים ב*טוויטר*, אבל לשפוך דם של אנשים, לחסל חיים, לחסל משפחות, ולגרום לפעמים להתאבדויות, בגלל כתבות שאתם משדרים לכל המדינה ב*טלוויזיה* שם ליבכם גס"

יאיר המשיך ותקף: "דרך אגב לפי ההגיון של הפרקליטות שסיקור חיובי זה שוחד. דנה וייס נמצאת במערכת יחסית שוחדית עם מנדלביט שסיפק לה הדלפות פליליות אין סוף, ובתמורה קיבל סיקור חיובי בפאקינג פריים טיים של ערוץ 12 במוצאי שבת (גרסאת מנדלביט זוכר?) ודווקא אתה בתור העורך של 12, אמור לדעת שפריים טיים במוצ"ש של ערוץ התעמולה שלכם, שווה קצת יותר מכתבה במדור סלבס של וואלה"

מגיש תוכנית 'הצינור' גיא לרר תקף וצייץ: "דנה ויס חייבת לתבוע את יאיר נתניהו. אם לא בשביל הכיף של לראות אותו שם מאיה בתרומה למקלט לנשים מוכות, אז למניעת מקרי הנשים שירמסו ברמיזות דיבתיות דוחות ומקטינות בעתיד. זה חשוב לא פחות מכל חשיפה עיתונאית"

יאיר נתניהו לא נשאר חייב והגיב: "המממ כמו גיא פלג ואביעד גליקמן, כנראה גם לך אין ידע במשפטים? דיבה על מה? אם כבר אני יכול לתבוע אותה דיבה שקראה לי אוטיסט"

https://twitter.com/YairNetanyahu/status/1265013245791875073?s=20

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!